Berg_hbg skrev:Puttejohnsson skrev:Peter2008 skrev:ja om vädret är ok och det inte är snö...Det han menade... Presic
Puttejohnsson skrev:Peter2008 skrev:ja om vädret är ok och det inte är snö...Det han menade...
Peter2008 skrev:ja om vädret är ok och det inte är snö...
JDMCRAZE skrev:Synd man inte har värre kamera bara, hade man haft en 550d hade man kunnat göra film av det
Berg_hbg skrev:JDMCRAZE skrev:Synd man inte har värre kamera bara, hade man haft en 550d hade man kunnat göra film av det Jag kommer ha en kille som kommer att filma hela träffen.
Berg_hbg skrev:Jag kommer ha en kille som kommer att filma hela träffen.
Puttejohnsson skrev:Berg_hbg skrev:Jag kommer ha en kille som kommer att filma hela träffen. Awesome!
Berg_hbg skrev:Han är väldigt duktig och kan sina saker
Puttejohnsson skrev:Berg_hbg skrev:Han är väldigt duktig och kan sina saker Puhh.. Trodde nästan för ett tag där att du hyrt någon uteliggare ifrån Stadsparken.. Pjuh... Men bra, då återgår jag till min normala puls nu här.
Berg_hbg skrev:Puttejohnsson skrev:Berg_hbg skrev:Han är väldigt duktig och kan sina saker Puhh.. Trodde nästan för ett tag där att du hyrt någon uteliggare ifrån Stadsparken.. Pjuh... Men bra, då återgår jag till min normala puls nu här. Ja jo dem har fått en stark öl var och fåttuppdrag att drägla över din bil. Vid behov hyrde jag ut ditt baksäte för bed in car för utisarna
Tubbex skrev:Vi som inte ska ställa ut bilen vart kör vi?
Tubbex skrev:Vi som inte ska ställa ut bilen vart kör vi? kommer med Mäzdan
Berg_hbg skrev:Tubbex skrev:Vi som inte ska ställa ut bilen vart kör vi? Ni ställer också i garaget!
Peter2008 skrev:Tubbex skrev:Vi som inte ska ställa ut bilen vart kör vi? kommer med Mäzdan Ni som inte ska ställa ut ska med stå i garaget men ni får ta hand om min grill
Tubbex skrev:Peter2008 skrev:Tubbex skrev:Vi som inte ska ställa ut bilen vart kör vi? kommer med Mäzdan Ni som inte ska ställa ut ska med stå i garaget men ni får ta hand om min grill haha hade du tänkt grilla inne i garaget? för om det regnar så är det inte skoj stå ute griilla haha + man missar ju alla fina bilar där.
JDMCRAZE skrev:hade jag haft min bil som jag vill ha hade jag grillat bakdäcken då fast inne på plats hhah
Peter2008 skrev:JDMCRAZE skrev:hade jag haft min bil som jag vill ha hade jag grillat bakdäcken då fast inne på plats hhahInte så smart att göra det i garaget finns kameror