3251
Sök

FlameThrower till moppe

22 Inlägg
15 juli 2006
Trådstartare
nån som bet om man kanha flamethrower på en moppe har sett vissa som har det men vetinte hur dem har gjort nån som vet ?
om det finns nått kit eller så ?
Seriösa svar!!

1 639 Inlägg
15 juli 2006
Detta är ingen moppesajt, trodde jag i alla fall... hmm

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

22 Inlägg
15 juli 2006
Trådstartare
0mega skrev:
Jag vet att det finns flame-thrower kit till bilar. Men om det finns till moppe...vetefan

Okej Men Bra att du skrev vad du visste iaf big_smile

22 Inlägg
15 juli 2006
Trådstartare
mrcelica skrev:
Detta är ingen moppesajt, trodde jag i alla fall... hmm

Nej men detär garaget det är allt inom Fordon men mest bil ?
Om du itne ahr nått vettigt att skriva så Skriv inte då ?kjag vet att dfet är mycket bilar och sånt `?A

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
15 juli 2006
Nej..jag har sett till bilar..man ta mig fan inte till moppen. Försök tillverkar ett sj?

Allt för den där jävla hatten!

22 Inlägg
15 juli 2006
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Nej..jag har sett till bilar..man ta mig fan inte till moppen. Försök tillverkar ett sj?

jamen jhag vet inte vad jag ska ha till vet abra att jaf ska ha ett tändstift och en spole vad mer ?

671 Inlägg
15 juli 2006
[Off Topic]
Jag tror att mr celica blandar ihop reglerna lite. För bilar i "mitt garage" gäller:
Inga vinterbilar, EPA-traktorer, A-traktorer, lastbilar, husbilar, båtar, radiostyrda leksaker, folkracebilar, motorcyklar med mera.

För "Allmänt" i forumet gäller:
Ämnet är fritt i princip så länge det hålls inom ramarna motorfordon och inte passar in i någon av de övriga kategorierna.

Alltså är det helt ok att diskutera mopeder men inte att lägga in bilder på mopeder.

[On Topic]
Om din motor skickar ut oförbränt bränsle i avgassystemet så räcker det med tändstift+spole annars behöver du en spridare och en bränslepump och lite styrelektronik.

22 Inlägg
15 juli 2006
Trådstartare
Daniel skrev:
[Off Topic]
Jag tror att mr celica blandar ihop reglerna lite. För bilar i "mitt garage" gäller:
Inga vinterbilar, EPA-traktorer, A-traktorer, lastbilar, husbilar, båtar, radiostyrda leksaker, folkracebilar, motorcyklar med mera.

För "Allmänt" i forumet gäller:
Ämnet är fritt i princip så länge det hålls inom ramarna motorfordon och inte passar in i någon av de övriga kategorierna.

Alltså är det helt ok att diskutera mopeder men inte att lägga in bilder på mopeder.

[On Topic]
Om din motor skickar ut oförbränt bränsle i avgassystemet så räcker det med tändstift+spole annars behöver du en spridare och en bränslepump och lite styrelektronik.

Opkej tack .. har ingen bild ?

1 926 Inlägg
15 juli 2006
ääg ! lägg något glödande i tanken på moppen så ska du se ett sjuh*lvete flame thrower sen..tongue

stopie skrev:
nån som bet om man kanha flamethrower på en moppe har sett vissa som har det men vetinte hur dem har gjort nån som vet ?
Seriösa svar!!

2 644 Inlägg
15 juli 2006
Spelis skrev:
ääg ! lägg något glödande i tanken på moppen så ska du se ett sjuh*lvete flame thrower sen..tongue

stopie skrev:
Seriösa svar!!

hahaha big_smile

Johan Lindgren

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
16 juli 2006
va det inte annons på blocket för ett tag sen om flametrovher till moppe?

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

8 156 Inlägg
16 juli 2006
Det fanns en liknande tråd för ett par månader sen, där man länkade till olika sidor där det beskrevs hur man gör en flame thrower till en bil. Det kan inte vara så stor skillnad mellan moped och bil i det här fallet. Sök i forumet. Jag är lite för trött för det just nu.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Fartglad
336 Inlägg
16 juli 2006
skjut mopedister istället... dem är endast ivägen för exakt alla trafikanter!

Power without Quattro is useless!

8 156 Inlägg
16 juli 2006
TobLju skrev:

Cyklister och gångare då? För att inte tala om andra bilister? big_smile

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Utanlem
895 Inlägg
16 juli 2006
kasta ut han.. vem fan behöver garage till moppen..... tongue

15 Inlägg
16 juli 2006
Burken skrev:
kasta ut han.. vem fan behöver garage till moppen..... tongue

Honom* word

Fartglad
336 Inlägg
16 juli 2006
Phaetoon skrev:
TobLju skrev:

Cyklister och gångare då? För att inte tala om andra bilister? big_smile

Jo sant men jag tänkte mer att mopeder dem är ivägen för gångtrafikanter på deras gångvägar, ivägen för cyklister på cykelbanorna och ivägen för bilister på bilvägarna. smile

Nej förbjud mopeder i Sverige, tack! big_smile

Power without Quattro is useless!

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 juli 2006
Men snälla nån nödvändigt!! Snacka om oseriöst!
På med 17" däck och en ratt snart också??
Senast redigerat av golfarn_nr1 (16 juli 2006)

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

SSS -12
3 217 Inlägg
16 juli 2006
Har moppenet lagt ner?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

425 Inlägg
16 juli 2006
Ni/han/hon som skriver skjut mopedister förbjud mopeder...har ni inte haft moppe eller varför är ni så negativa mot mopeder...vad ska man göra när man är 15  år o inte får köra bil..jo man kör ngt annat med motor.  te.x moped 

tack för mej smile
Senast redigerat av sprox (16 juli 2006)

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

Sök