3118
Sök

Bilstereo fråga ang.Kenwood KVT-627DVD

1 163 Inlägg
10 december 2010
Trådstartare
Hejsan som rubriken lyder så har jag en fråga om denna stereon då jag är på g att köpa en begagnad..

Dock så är enheten man monterar bak i bilen pajj för det har kommit in vatten i den.. sedan själva Huvudenheten fungerar som den ska ... dock så undrar jag finns det möjlighet att skippa själva enheten man ska koppla in där bak? eller om man kan köpa någon ny någonstans? har sökt runt lite men inte hittat något svar...

Han killen vill ha 500:- för hela paketet men är det värt det , vad en sådan enhet kan kosta..

Tacksam för snabba svar

mvh håkan

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

Vanheden
9 Inlägg
10 december 2010
enheten som ska där bak.. är det slutstycket du menar?

//Vanheden
Anger is only one letter short of danger.

1 163 Inlägg
10 december 2010
Trådstartare
jonmeister skrev:
enheten som ska där bak.. är det slutstycket du menar?

ahh typ som ja fattar det som så kopplar man nog in stereon som vanligt sedan kopplar vidare bak då.. för d finns liksom inga lågnivå ingångar eller något på själva huvudenheten.. så antar man måste ha den enheten ... dock så kan ja ej hitta vart man kan köpa den eller vilken man ska ha osv:/

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

Vanheden
9 Inlägg
10 december 2010
är det bara bilstereo du får för 500kr? eller är det med högtalare och baslåda etc?

//Vanheden

1 163 Inlägg
10 december 2010
Trådstartare
jonmeister skrev:
är det bara bilstereo du får för 500kr? eller är det med högtalare och baslåda etc?

aahh asså det är själva "huvudenheten" å den fungerar bra i motoriken osv, sedan då den enheten där bak som varit utsatt för vatten .. så frågan är vad som e bränt om det går å fixa kanske .. å sedan då kablage å lite så:)

Vanheden
9 Inlägg
10 december 2010
hmm okej är ingen expert på billjud, för har int pillat med det förut.

men du kanske borde kolla denna: http://www.brl.se/sv/artiklar/inkopplin … index.html

//Vanheden

1 163 Inlägg
10 december 2010
Trådstartare
jonmeister skrev:

men du kanske borde kolla denna: http://www.brl.se/sv/artiklar/inkopplin … index.html

humm... mja d e ju ett slutsteg men nu slog det mig om mna hade kunnat koppla själva huvudenheten till ett slutsteg kanske som får bli den "nya" enheten eller är man kanske ute å cyklar nu ? xD

1 163 Inlägg
11 december 2010
Trådstartare
Hoaken skrev:
jonmeister skrev:

humm... mja d e ju ett slutsteg men nu slog det mig om mna hade kunnat koppla själva huvudenheten till ett slutsteg kanske som får bli den "nya" enheten eller är man kanske ute å cyklar nu ? xD

eller neej .. det kan man inte heheh .. då tappar ja alla funktioner som å koppla in externa skärmar osv hmm .. fan med

3 187 Inlägg
1 163 Inlägg
11 december 2010
Trådstartare
ahh precis .. ahh nu när ni säger detta så känns d som om att man ej känner för å köpa den asså ... hmm

37 Inlägg
16 december 2010
håll dig till lite säkrare grejer håkan wink

24 Inlägg
17 december 2010
Stämmer som swedenrockers säger, stereon funkar inte utan boxen, allt sitter i den steg, radiodel osv. Den är ganska dyr att köpa lös... Jag kan kolla ett pris på den nästa vecka om du vill. Skicka ett PM om du vill att jag ska kolla...

1 163 Inlägg
18 december 2010
Trådstartare
tackar för alla svar hittade en i jönköping för 2000:- som jag köpte istället så man slapp allt meck.. så den fungerar kanon iallafall smile men tack för alla svar smile .. å henkeJ vill du så skicka endå ifall man själv är med om en sån tråkig grejj för ja ha ej hittat än:/ mvh

Sök