2656
Sök

Kan nån hjälpa mig byta grejen mellan sätena i en v70?

195 Inlägg
16 december 2010
Trådstartare
Hejsan
Har en v70n -06 och har bytt all inredningsdetaljer till silver. förutom en grej.
Jag har ett sånt där fack med rullgrej man kan stänga facket med, mellan säterna sitter den.
Jag har förstått att man får ta upp hela mittengrejen mellan sätena för att bara byta den.

Nån som kan detta? som vet nån som kan? och vill hjälpa mig med det?
vore gött o få det klart! smile

/matilda smile

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
16 december 2010
tutti_frutti skrev:
Hejsan
Har en v70n -06 och har bytt all inredningsdetaljer till silver. förutom en grej.
Jag har ett sånt där fack med rullgrej man kan stänga facket med, mellan säterna sitter den.
Jag har förstått att man får ta upp hela mittengrejen mellan sätena för att bara byta den.

Nån som kan detta? som vet nån som kan? och vill hjälpa mig med det?
vore gött o få det klart! smile

/matilda smile

Ta bort ramen runt växelspaken, där finns det fyra synliga torx-skruvar, lossa dessa, och längs bak under armstödet finns det väl en bottendel i gummi har jag för mig, pilla bort den, och därunder ska du hitta en eller flera skruvar fastsatta, jag tror inte det är flera skruvar än så. sen är det att du lyfter mitkonsollen i bakkant och sen drar den i framkant (sitter hakad i instrumentbrädan)

Lycka till och god jul! big_smile

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

195 Inlägg
16 december 2010
Trådstartare
tack för svar! big_smile
Men jag vet inte om jag vågar riktigt, tänk om jag inte får ihop de igen! haha smile

God jul! big_smile

Sök