3260
Sök

Tänk om nån gör så med din bil !!!!!!

180 Inlägg
BMW Power
2 362 Inlägg
16 juli 2006
Hehe har funnits på forumet tidigare, gör lite ont att se, med tanke på att man inte ska gå på bilen vad som än händer. Vafasen, varför är bilen inblandad i vad ägaren gör? tongue

BMW, bogsering med wire :/

SSS -12
3 217 Inlägg
16 juli 2006
Mycket snyggare med inslag av rött i inredningen!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 juli 2006
Dom som gjorde de måste varit skapligt avis??

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Wankel
1 080 Inlägg
16 juli 2006
skulle det vara min bil så skulle det bli mord

MDS Västerås

hmmmm
1 094 Inlägg
16 juli 2006
har sett den för länge sen o det handlade visst om att killen som äger bilen hade varit otrogen o att tjejen som han då var ihop emd hade gjort detta... vet inte om det stämemr men det var iaf vad som stod där jag läste det

Wankel
1 080 Inlägg
16 juli 2006
Gloremir skrev:
har sett den för länge sen o det handlade visst om att killen som äger bilen hade varit otrogen o att tjejen som han då var ihop emd hade gjort detta... vet inte om det stämemr men det var iaf vad som stod där jag läste det

jag såg också det

MDS Västerås

SSS -12
3 217 Inlägg
16 juli 2006
Skriver upp mig på den läsarlistan också!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Fisketokig
2 997 Inlägg
16 juli 2006
mm sett och hört tidigare...

lite roligt med reklamen under bilderna på just denna sidan.

"Ditec lackkonservering - skyddar din lack med garanti"
Senast redigerat av Martin 9-3 (16 juli 2006)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

337 Inlägg
16 juli 2006
Gloremir skrev:

Då har jag full förståelse för vad hon gjort tongue

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

1 926 Inlägg
16 juli 2006
hmm...vilket monster till tjej ? smile

Gloremir skrev:

hmmmm
1 094 Inlägg
16 juli 2006
ja är man otrogen så får man ju skylla sig själv men o göra så är ju o gå lite långt kanske.....

Administratör
11 899 Inlägg
16 juli 2006
Gloremir skrev:

Läst det också, men jag vill minnas att jag läste något annat senare som sa att det inte alls var så utan något helt annat. Jag kan inte minnas vad det var dock.

Försäkringsbedrägeri kanske? nej, jag minns inte alls tyvärr.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

volvoraggare
4 776 Inlägg
16 juli 2006
skulle nån göra så med min bil så skulle jag låta personen få bli inkörd i en flismaskin det är ju bara en liten snäll version mot vad jag skulle göra

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
16 juli 2006
StiFf skrev:
skulle det vara min bil så skulle det bli mord

ska du ha hjälp i så fall vi kunde dra i varsin ände

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

hmmmm
1 094 Inlägg
16 juli 2006
chrizz skrev:
Gloremir skrev:

Läst det också, men jag vill minnas att jag läste något annat senare som sa att det inte alls var så utan något helt annat. Jag kan inte minnas vad det var dock.

Försäkringsbedrägeri kanske? nej, jag minns inte alls tyvärr.

okej ja det var iaf allt jag har läst... men men allt man läser är ju inte sant... vet iaf att jag sett dom bilderna förr nånstans smile
ja skulle ju inte förvåna mig om det är ett försäkrings bedrägeri. om det var så så hopaps man på att han inte fick ut 1 spänn tongue

733 Inlägg
16 juli 2006
StiFf skrev:
Gloremir skrev:

jag såg också det

ja men då förtjänar han de

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Spekulant
4 Inlägg
17 juli 2006
Inredningen blev ju fan nästan snygg!big_smile

Sök