Najs skrev:_RaggarN skrev:ensam karavan från vallanja kan bli 2 från valla då min 200.a står där oxå så då kan vi ju ta sällskap o slå folk me häpnad när vi glider in te coop
_RaggarN skrev:ensam karavan från valla
OcTaV skrev:Najs skrev:_RaggarN skrev:ensam karavan från vallanja kan bli 2 från valla då min 200.a står där oxå så då kan vi ju ta sällskap o slå folk me häpnad när vi glider in te coop Jag kan åka ut till valla och stödja er i eran karavan!
Najs skrev:OcTaV skrev:Najs skrev:nja kan bli 2 från valla då min 200.a står där oxå så då kan vi ju ta sällskap o slå folk me häpnad när vi glider in te coop Jag kan åka ut till valla och stödja er i eran karavan! fan vi kanske blir ett gäng då nån mer som ska me?
OcTaV skrev:Najs skrev:nja kan bli 2 från valla då min 200.a står där oxå så då kan vi ju ta sällskap o slå folk me häpnad när vi glider in te coop Jag kan åka ut till valla och stödja er i eran karavan!
Najs skrev:nja kan bli 2 från valla då min 200.a står där oxå så då kan vi ju ta sällskap o slå folk me häpnad när vi glider in te coop
JohanSkogsberg skrev:wiiie! Börjar fan bli en del roliga bilar nu !
BjornL skrev:Nu får de snart bli maj här! min högerfot blir bara tyngre och tyngre!
_Johannes skrev:BjornL skrev:Nu får de snart bli maj här! min högerfot blir bara tyngre och tyngre!hehe bra att de finns fler med samma problem
BjornL skrev:_Johannes skrev:BjornL skrev:Nu får de snart bli maj här! min högerfot blir bara tyngre och tyngre!hehe bra att de finns fler med samma problem eller hur är sugen på att känna att få ner all effekt i backen nu
Wofordoz skrev:Försöker fixa en karavan från Uppsala, någon som bor i närheten som är på?
Lapp3n skrev:Varför vänta till maj , vi var ute och körde med Bobban_travis R33 GTR igår, går bra även i mars (A) haha
Backlundaren skrev:Lapp3n skrev:Varför vänta till maj , vi var ute och körde med Bobban_travis R33 GTR igår, går bra även i mars (A) hahaHahah jo fast det blev ju fyrhjulssläpp en hel del
Lapp3n skrev:Backlundaren skrev:Lapp3n skrev:Varför vänta till maj , vi var ute och körde med Bobban_travis R33 GTR igår, går bra även i mars (A) hahaHahah jo fast det blev ju fyrhjulssläpp en hel del Haha, mjo : p Men det gick att köra , det som är grejen
gzon skrev:Backlundaren skrev:Lapp3n skrev:Varför vänta till maj , vi var ute och körde med Bobban_travis R33 GTR igår, går bra även i mars (A) hahaHahah jo fast det blev ju fyrhjulssläpp en hel del Vi var ute idag och luftade singelturbo 7an på isen. Gick fint.