2804
Sök

Inför: Tüsk/JDM träff i Katrineholm 21 Maj 2011

OCR
279 Inlägg
17 maj 2011
Backlundaren skrev:
Lapp3n skrev:
Backlundaren skrev:

Kan man förboka en köörv eller?

Blir tyvärr ingen silvia för mig till den här träffen, men jag kommer med brukis caddyn istället!

Blir ingen widebody skyline för mig heller, motorn är inte klar. Får man plats i caddyn Mr.Backlund ? wink

Visst får du det, men varför tar du inte celican snålove? tongue

Den skulle nog sara glida ner i big_smile

Ocr

455 Inlägg
17 maj 2011
Damn! Jag missar träffen...

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
17 maj 2011
Trådstartare
Vtech skrev:
Skoda välkommen?

alla är välkommna, men "träffparkeringen" bör väl helst innehålla det planerade.
Det finns gott om parkeringsplatser runtom. smile

Biturbo
32 Inlägg
17 maj 2011
Kommer med par bilar från örebro smile

388 Inlägg
17 maj 2011
kommer det vara någon som håller lite koll på "träffparkeringen" så att det blir dom typ av bilar som det är tänkt ställer sig där annars kommer det säkert ställa sig en del randoms där också smile

fälg fantast
1 086 Inlägg
17 maj 2011
hålller med smuurf, kommer det in volvos skippar jag nog att komma

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

227 Inlägg
17 maj 2011
dom som har ''fel'' bil skulle ju kunna stå uppe vid ÖB typ

388 Inlägg
17 maj 2011
_RaggarN skrev:
dom som har ''fel'' bil skulle ju kunna stå uppe vid ÖB typ

jo precis men det är sällan det är speciellt självklart för alla tyvärr! hmm

så känns ju faktiskt lite som så att någon måste hålla lite koll iaf så att det blir som det är tänkt iaf på coop parkeringen! smile

Drifters With Attitude
263 Inlägg
17 maj 2011
Håller med där, tycker även att ni kan skilja på Tüsk och JDM bilar.
Ha JDM bredvid varann och Tüsk bredvid varann. Blir nog för rörigt annars.

388 Inlägg
17 maj 2011
Maruchinu skrev:

jo det låter som en ide det också tycker jag men å andra sidan är det ju kul iaf i mitt tycke när det är lite blandat en då smile

Drifters With Attitude
263 Inlägg
17 maj 2011
Smuurf skrev:
Maruchinu skrev:

jo det låter som en ide det också tycker jag men å andra sidan är det ju kul iaf i mitt tycke när det är lite blandat en då smile

Okej, vi får väl se hur dom tänkt. Men jag önskar att dom ställer dom rätt smile

388 Inlägg
17 maj 2011
Maruchinu skrev:
Smuurf skrev:
Maruchinu skrev:

Okej, vi får väl se hur dom tänkt. Men jag önskar att dom ställer dom rätt smile

jo det håller jag med om men huvudsakligen är ju iaf att det bara blir sånna bilar på parkeringen som det är tänkt för iaf så löser sig nog resten ganska bra får hoppas smile

Drifters With Attitude
263 Inlägg
17 maj 2011
Smuurf skrev:
Maruchinu skrev:
Smuurf skrev:

jo det håller jag med om men huvudsakligen är ju iaf att det bara blir sånna bilar på parkeringen som det är tänkt för iaf så löser sig nog resten ganska bra får hoppas smile

Jaa absolut! Bara att total vägra andra bilar in på samma parkering. Dom får ställa sig en bit bort smile

388 Inlägg
17 maj 2011
Maruchinu skrev:
Smuurf skrev:
Maruchinu skrev:

Jaa absolut! Bara att total vägra andra bilar in på samma parkering. Dom får ställa sig en bit bort smile

precis men då måste någon stå o hålla lite koll iaf så borde det inte vara några större problem smile

Drifters With Attitude
263 Inlägg
17 maj 2011
Smuurf skrev:
Maruchinu skrev:

precis men då måste någon stå o hålla lite koll iaf så borde det inte vara några större problem smile

Tycker ju att dom borde ha tillräckligt med folk så att dom kan hålla koll smile

388 Inlägg
17 maj 2011
Maruchinu skrev:
Smuurf skrev:
Maruchinu skrev:

Tycker ju att dom borde ha tillräckligt med folk så att dom kan hålla koll smile

det tror jag nog! wink bara vädret är med oss tror jag det kommer bli en riktigt rolig kväll!! big_smile och mycket folk dessutom!

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
17 maj 2011
får jag komma med min mexikanska bil då? roll

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

163 Inlägg
17 maj 2011
typiskt att top packningen skulle gå förra helgen... missar:(

314 Inlägg
17 maj 2011
Moser skrev:
får jag komma med min mexikanska bil då? roll

Nu vet jag att du var ironisk tongue
Men så att ingen annan ska missförstå, alla är välkommna men coop-parkeringen är bara till för tyska och Japanska bilar.

Tips från coatchen: Om ni vill ha uppdelat tyskstuk och jdm, sätt upp två lappar innan träffen som delar upp parkeringen på mitten, svårare än så är det ju inte, nästan alla är läskunniga smile

Sök