Mer bilder! IMSA stuk? Nu när du håller på att bygga riktig bil så blir man ju lite nesvös, så jag har varit och hämtat hem ett litet rörchassi med masser med plast jag med! Mot nya mål..
Mer bilder! IMSA stuk? Nu när du håller på att bygga riktig bil så blir man ju lite nesvös, så jag har varit och hämtat hem ett litet rörchassi med masser med plast jag med! Mot nya mål..
imsa? Fan vad bra nu måste du rita ner lite info om chassit. Å då menar ja nu.
Imsa var la en gammal banracing serie som audi dominerade typ 80-90tal? eller? det är en tom kaross med alla lösa kaross delar i plast och ett påbörjat rörchassi, tyvärr med balk i botten men det går ju att byta ut.. men jag får se om jag orkar genomföra detta, jag ska fundera lite så får vi se sen. men jag kunne bara inte låta bli att köpa:)
fan så gött att vara tbaka i garaget efter hus målnig och en massa annat skit. har fått hem kylare och tank från ppf och ja har börjat att måtta in lite till ja får bromsskärmen så ja kan börja färdigställa. har lite problem med hur ja ska få ihopp allt me kylaren och fästet till bromsskärmen men ja har funderat på om ja kan göra som ett T från c-stolparna och ner till balken och sen svetsa i ett rundjärn i mitten på den lodrätta "stolpen" för då kan ja få den över kylaren. är de nån som har nå annan ide så är den välkommen.
och så på plats. får hoppas ja får up nå luft underifrån annars är de bara att göra om. har bestämt mig för att inte lacka bilen förren ja har fått allt att fungera. inte roligt om man måste göra om när den är lackad.
Har börjat med att försöka komma på nån bra infästning till bromsskärmen och skulle behöva lite experthjälp. Tror ni min infästning kommer bli godkänd? Hur fäster man Skärmen i plattan på bästa sätt? hur tjock behöver plattan vara? nu har ja 10 mm och de känns lite overkill.