3878
Sök

Inför: Karavan från Örebro (Eurostop) till Elmia 23/4-11 (OBS Ändrad tid för avresa!!)

simoni rimnäisi
269 Inlägg
20 april 2011
sirmiro skrev:
simonr skrev:
_Dalle_ skrev:

Är alltid efterträff på A6 wink

vilken tid ca börjar de bli bilar där? freda & lörda?!

Lördag 19-22 är det laglig uppvisning på ELMIA där alla kan delta.

Förra året spärrades A6 vid ca 23 av polisen, vi får se hur länge de väntar detta år. wink

är de inget på freda då? suurt, därför de va så dåligt me fölk på lörda förra året tongue

simoni rimnäisi

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
20 april 2011
simonr skrev:
sirmiro skrev:
simonr skrev:

vilken tid ca börjar de bli bilar där? freda & lörda?!

Förra året spärrades A6 vid ca 23 av polisen, vi får se hur länge de väntar detta år. wink

är de inget på freda då? suurt, därför de va så dåligt me fölk på lörda förra året tongue

Jag tycker det är bra jobbat att det är lagligt den dag det är flest besökare. smile Troligen ca 40.000pers på lördagen. smile

På A6 så var de gamla klassiska parkeringarna avspärrade med betongblock och det övriga av polisen. De gillar det inte - och då ska väl inte en tråd där första inlägget ber folk ta det lugnt uppmuntra till olagligheter...

Glöm inte att prata med de som byggt bilar - det tål att sägas om och om igen.

simoni rimnäisi
269 Inlägg
20 april 2011
sirmiro skrev:
simonr skrev:
sirmiro skrev:

Jag tycker det är bra jobbat att det är lagligt den dag det är flest besökare. smile Troligen ca 40.000pers på lördagen. smile

På A6 så var de gamla klassiska parkeringarna avspärrade med betongblock och det övriga av polisen. De gillar det inte - och då ska väl inte en tråd där första inlägget ber folk ta det lugnt uppmuntra till olagligheter...

jag menar om det är nån större bilträff på kvällen, däckrök å sånt de skiter jag i för ja kommer ändå inte hålla på me de själv så.. tongue

simoni rimnäisi

Unknown_Orebro
20 april 2011
sirmiro skrev:
simonr skrev:
sirmiro skrev:

Först och främst har vi redan diskuterat A6 i denna tråd och vad som händer efter Elmia skall denna tråd INTE handla om utan detta är tråden om karavanen till Elmia.

Tillbaka till huvudspåret nu!

110 Inlägg
20 april 2011
Användarnamn: Kriille
Bil: Audi A4 Avant
Regnr: MWT956
Lindesberg

simoni rimnäisi
269 Inlägg
20 april 2011
Woodpecker skrev:
sirmiro skrev:
simonr skrev:

Först och främst har vi redan diskuterat A6 i denna tråd och vad som händer efter Elmia skall denna tråd INTE handla om utan detta är tråden om karavanen till Elmia.

Tillbaka till huvudspåret nu!

okej.. sorry smile

simoni rimnäisi

238 Inlägg
20 april 2011
Hakar nog på er med fast jag åker från hallsberg från början wink

Ola: Magic Performance Skyline R33

Mvh
Ola Ekegren

"Unloaded"
1 557 Inlägg
21 april 2011
Det är vägbygge i och vid Motala, men annars så är vägen via Mjölby rätt fräsch, vägen via Vadstena är fantastiskt störig med fartkameror och konstant varierande hastighetsbegränsningar. Vilken väg är det tänkt att det ska åkas? Mjölby är väl typ standard? Hade velat kunna ge mer info om Elmia men det var rätt så tomt inne i hallarna igår =/

"When innovation meets passion!"

947 Inlägg
21 april 2011
Xog skrev:

sagt det förut i tråden och säger det igen. Behöver all info

947 Inlägg
21 april 2011
Jag och patrik90j kommer att stå vid bortre infarten till parkeringen och dela ut dekaler då det kan stå fler bilar i kö där.

https://www1.garaget.org/gallery/images/35/34987/34987-a9bb49f0119c264522b322ca562d953f.jpg

947 Inlägg
21 april 2011
de som har reflexvästar med detta märke är dom ni får dekalerna utav

https://www1.garaget.org/gallery/images/35/34987/34987-a33907186b856e268cf084cecb3bdec9.jpg

1 582 Inlägg
21 april 2011
Kommer det bli av någon karavan från Örebro till Mantorp eller skippas det?

Unknown Örebro
291 Inlägg
22 april 2011
kommer åka dit men vill inte ha någon dekal på min bil iaf!

Frisk
90 Inlägg
22 april 2011
Håller med Dalle..Jag är allergisk mot dekaler på min bil, blir inget sådant av för min del

947 Inlägg
22 april 2011
varför är alla så emot dekaler? ni kan ta bort dom efter att vi kommit fram till elmia om ni nu vill det. Men vore kul om alla hade dom kvar under lördags kvällen så man lätt kan se vilka som var med i karavanen ifall man vill ha någon och prata med tongue

Frisk
90 Inlägg
22 april 2011
temat på bilen blir fullständigt förstört om det kommer på massa dekaler till höger och vänster. man måste dra gränsen någonstans tycker jag. Och vill man prata med någon, så är det antagligen bara gå fram och bubbla, måste ju inte ha deltagit i karavanen för att kunna tjattra med varandra. tror inte att folk bits =P

238 Inlägg
22 april 2011
850_GLT skrev:
Xog skrev:

sagt det förut i tråden och säger det igen. Behöver all info

Sorry läste inte hela tråden

Ola
Magic Performance Skyline R33
AML026
Hallsberg

Hakar på När ni drar förbi brändåsen

Någon som har ett telefonnummer som dom kan kasta över så man kan ringa och kolla när ni passerar?

//Ola

Mvh
Ola Ekegren

"Unloaded"
1 557 Inlägg
23 april 2011
Avanmäler mig, åker annat led.

"When innovation meets passion!"

Unknown_Orebro
23 april 2011
Mechanimal skrev:
Avanmäler mig, åker annat led.

Ha ha det va fan va du var ute i god tid med din avanmälan? Å jag som ändrade avrestid för din skull hehe nej då jag bara skämtar, tyckte det var synd att du inte ville åka med oss men thats life. Vi kanske ses där nere.

Unknown_Orebro
23 april 2011
Har alla åkt eller? Det är bra tomt på Eurostop parkeringen.

Sök