2992
Sök

Hjälp med stereokablage V70 -98

726 Inlägg
5 januari 2011
Trådstartare
hej! har en v70r -98 med sc-900 stereon , den med 3 cd växlare i fronten. ska nu byta ut den mot en eftermarknads om man säger så. har en del frågor .

1. Alla iso-kablage jag sett som  ska va till min bil har 2 kontaktstycken till bilen, i min stereo sitter bara ett ?
2. En kabel är klippt som ni ser på bilden, en gulsvart, vart ska den va ?
3. behövs det någon speciell antenn adapter för att den ska passa i en eftermarknadsstereo ?

Bifogar en bild . Mvh Robin

http://forumbilder.se/thumbs/81201121040PM152b.jpg

726 Inlägg
5 januari 2011
Trådstartare
tack ! så om jag letar längre ner /bakom så hittar jag det andra kontaktstycket till iso-kablaget ? den adapern du länka, måste jag ha den för att få ljud i högalarna ?

726 Inlägg
5 januari 2011
Trådstartare
asså kan noll om detta , men om jag har fattat rätt , jag har ine tänkt använda mig av något slutsteg eller något för något annat än original högtalarna, och vill jag bara ha original högtalarna räcker det med vanligt iso kablage, så räcker det att skita i original steget ? mvh

726 Inlägg
6 januari 2011
Trådstartare
Stort tack !

jobbar påre
751 Inlägg
21 december 2011
har en polare som tänkte lägga in en e-marknads uh i sin V70R -00.. då  har han denna stereo, dock så sitter de typ en till rund DIN kontakt som det är en jäkla massa stift i, på stereon markeras den som "DOLBY" då det är DOLBY Pro-Logic i bilen.. hur löser vi detta?. går det att bara köra in signal i AMP kabeln? eller måste man ha någon slags adapter till DOLBY kabeln??

Sök