Bilen färdigmappad nu! Skönt att man kan åka transportsträckor också utan att den ska dra cp mycket e85. Dock åker jag bara på grundladd (0,6bar) nu. Men ska höja det i veckan. Ska försöka åka malmby på lördag. Får se hur det blir.
Nu är min s13 diff svetsad! så nu ska den monteras sen är det lite småfix och krångel men förhoppningsvis så är bilen klar så jag kan köra på mantorp på fredag Tack Henke för svetsningen !
haha ja det gick åt helvete förut.. men allt är fixat nu och till dig David jag vill ha fruktsallad nu hehe ne men nu har jag hängt upp diffen i nya alu bussningar bak, stoppat tillbaks allt o fyllt olja. Sen har jag idag monterat stålomspunnen slang till kopplingen och borrat hål o måttat in hydrauliska kryckan verkar som att det kommer funka o ha den där !
Kom precis hem efter en hel eftermiddag av mappande. Får fan inte ordning på det!! Vi har en sista teori att testa men sen är det slut på idéer..Får hoppas vi får ordning på det så jag kan köra gatebil!
Men depåhäng på gatebil är räddat i alla fall! Mitt tröst-sido-projekt: Före
Nice bike kalle tråkigt att inte bilen lirar! idag har jag gjort klart allt med handbromsen och borrat håll igenom för slangarna! ska bara fixa ett par lite längre slangar imorrn hos johannes uppdaterar med bilder imorrn!