gammalt projekt
BamseVolvo skrev:Japp!.. Svårt att få på 850 läppen?
Lille_Skorpan skrev:Säger bara jävlar vad fin den blir, själv försöker jag få min i liknande skick. Fast jag tror att det mesta löser sig med en redig tvätt;)
Lille_Skorpan skrev:Jo det ska ju göras på vintern det med;)
larsson740Gl skrev:Lille_Skorpan skrev:Jo det ska ju göras på vintern det med;)aa:) iallafall få bort saltet
Lille_Skorpan skrev:larsson740Gl skrev:Lille_Skorpan skrev:Jo det ska ju göras på vintern det med;)aa:) iallafall få bort saltet ja Fast min har inte blivit körd på väg på hela vintern. Stått i garaget obes. Men ska fixa så att jag kan bessa den inom en månad
larsson740Gl skrev:Lille_Skorpan skrev:larsson740Gl skrev:aa:) iallafall få bort saltet ja Fast min har inte blivit körd på väg på hela vintern. Stått i garaget obes. Men ska fixa så att jag kan bessa den inom en månad fan vad gött:)
Lille_Skorpan skrev:larsson740Gl skrev:aa:) iallafall få bort saltet ja Fast min har inte blivit körd på väg på hela vintern. Stått i garaget obes. Men ska fixa så att jag kan bessa den inom en månad
larsson740Gl skrev:aa:) iallafall få bort saltet
beckstroem skrev:sätt på addon läppar istället, och peta i lite roliga orginalmätare
larsson740Gl skrev:beckstroem skrev:sätt på addon läppar istället, och peta i lite roliga orginalmätare orginalmätare är ju inte roliga: P bara det kommer lack på läppen sänkning fälgar sidoaddon samt bak så kan det nog se bra ut
emil_92 skrev:Chrom sarj!!!Tyckte spoilern såg snygg ut!! Gött när de är lite lagom annorlunda!
RallyMartin skrev:Chrom sarj!