gammalt projekt
TobbeeTurbo skrev:okej det var ju synd Svårt och hitta stänkskydd som passar bak på 740n med addon Får fortsätta mitt letande mvh
Alle86 skrev:vad limmade du kjolarna med?
larsson740Gl skrev:Alle86 skrev:vad limmade du kjolarna med? pl400
epafolle skrev:larsson740Gl skrev:Alle86 skrev:vad limmade du kjolarna med? pl400 Det ända rätta !
RobbanForsell skrev:härligt bygge ! .. vart köpte du mätarhållaren ??
Only-volvo skrev:Ser bra ut, dock hade jag själv skippat vita turbofälgar.
larsson740Gl skrev:Only-volvo skrev:Ser bra ut, dock hade jag själv skippat vita turbofälgar.kommer ju 18 tums snart
Only-volvo skrev:larsson740Gl skrev:Only-volvo skrev:Ser bra ut, dock hade jag själv skippat vita turbofälgar.kommer ju 18 tums snart Ok, ja det är ju inte helt fel:) Gillar volvos turbofälgar också, men tyvärr inte vita. Men 18 tummarna kommer nog sitta fint.
RobbanForsell skrev:tack ! .. får slänga iväg en beställning.
Johanness skrev:Hoppas du inte har kvar den jävligt förbannade idiotfula jula ratten kvar i bilen.
larsson740Gl skrev:Johanness skrev:Hoppas du inte har kvar den jävligt förbannade idiotfula jula ratten kvar i bilen.jo har ingen annan ingen som har någon annan ratt liggandes dom får jätte gärna höra av sig ...
Johanness skrev:larsson740Gl skrev:Johanness skrev:Hoppas du inte har kvar den jävligt förbannade idiotfula jula ratten kvar i bilen.jo har ingen annan ingen som har någon annan ratt liggandes dom får jätte gärna höra av sig ...Synd, du har då fått till den jävligt bra utöver det. Jag har en träratt liggandes, en luisi. Men det kanske inte är så aktuellt för dig?
larsson740Gl skrev:Johanness skrev:larsson740Gl skrev:jo har ingen annan ingen som har någon annan ratt liggandes dom får jätte gärna höra av sig ...Synd, du har då fått till den jävligt bra utöver det. Jag har en träratt liggandes, en luisi. Men det kanske inte är så aktuellt för dig?du råkar inte ha en bild ?
Johanness skrev:larsson740Gl skrev:jo har ingen annan ingen som har någon annan ratt liggandes dom får jätte gärna höra av sig ...Synd, du har då fått till den jävligt bra utöver det. Jag har en träratt liggandes, en luisi. Men det kanske inte är så aktuellt för dig?
larsson740Gl skrev:jo har ingen annan ingen som har någon annan ratt liggandes dom får jätte gärna höra av sig ...