okay du tänkte så;) tur du har delar då, vad för effekt tänkte du köra med dåe? grenröret kan jag tänka mig ta:) haha...
ja 500 ska skitet hålla för ialf så vi får se var man fegar ur ja det är fina bitar bara till å beställa ett till dig sj också
500 är lagom i början.. Undrar va A4an kommer få för effekt när det hela är slut
ja men märker ju hur bra han svara på ladd när vi mappar den svarar den bra å man känner att man inte belastar livet av den så kommer de ju lämna en bit till men de märker vi när man kommit så långt
hehe okay, vad var det för turbo du skulle köra med? jo får nog bli det, såg jäkligt bra ut=) kostade det?
turbonitics GTK 850 ska jag åka med på den riktiga maskinen som byggs med bara god bitar på denna motorn som ska i nu kommer de bli en turbonetics t71 den pumpar till 900hk ialf
hehe okay, vad var det för turbo du skulle köra med? jo får nog bli det, såg jäkligt bra ut=) kostade det?
turbonitics GTK 850 ska jag åka med på den riktiga maskinen som byggs med bara god bitar på denna motorn som ska i nu kommer de bli en turbonetics t71 den pumpar till 900hk ialf
den snurran har jag också tittat lite på, har fått ett kanonpris på den så det blir nog byte till vintern
hahahah ja just nu står man i trädgården i solen och monterar kammar eller nästan ialf i porthålet så man får bra ljus under tiden man målar ett rum där inne och fundrerar på hur man ska lösa saker i robinS2 bmw som jag ska hänga sprut i nu i veckan också..
nej just nu har detta stått jätte still igen i en vecka igen då jag håller på att montera ett vipec i en e30 m50 turbo också + att det är fullt jävla ös på jobbet.. men jag har fått en hel låda godis till så det kommer närmre å närmre så man kan komma snabbare till dagis om dagarna sen en uppdate lär väl komma i slutet av veckan...