Tackar! Klart det kan bli lite lägre om man vill, men detta är en körmaskin, som skall köras och då köras hårt! Då kan den inte vara för låg, då går den ju inte att använda.
Tackar! Klart det kan bli lite lägre om man vill, men detta är en körmaskin, som skall köras och då köras hårt! Då kan den inte vara för låg, då går den ju inte att använda.
Fortsätter väl i sann racinganda och bjuder på en bild från helgens aktivitet. Vi var ett litet gäng som efter Nürburgring, åter igen intog en bana. Denna gång Knutstorp, tillsammans med Lotus club Sweden, riktigt kul och en mycket bra samordnad bankörningsdag där allt flöt på hur fint som helst! Mycket körande för pengarna!
Idag damp det ner ett paket. Tyskarna kan detta med ordning o reda till punkt och pricka. Paketet skulle ju levereras den 29e enligt min beställning, sagt å gjort.
Idag kom H&R krängarna på både fram och bak. Har inte fått testa allt för mycket än, men det kommer! Upplever den som snabbare och rappare i styrningen och kompisen som låg bakom tyckte det såg riktigt bra ut när jag svängde och pressade lite i kurvorna.
I helgen var vi iväg till Gatebil på Mantorp! Själv lyckades jag avverka 100-120 varv i runda slängar. Och som vanligt, (ta i trä), så har ingenting gått sönder, utan den bara går och går! Nytt för denna bankörning var styvare krängare och riktiga R-däck. Golfen går riktigt fint, en riktig arbetshäst även på banan.
Bjuder på en bild som Oskar på tjofsmedia.se tog på lördagens körning.
Gör en liten uppdatering här. Gav mig på baklamporna nu när jag äntligen har semester och har några timmar till eget bruk.
Påbörjat lampbyte bak.
Lite skillnad, men dammig som fan! ???
Avspolad för att se skillnad och helhet.
Mysbelysning.
Xenon i backljuset borde la ge lite bättre ljus iaf.
Tyvärr stötte jag på problem med de nya framlamporna då R32an har specialkontakt som skiljer sig från övriga golfar, så eftermarknadslampor är inte bult on!! Vilket betyder att jag i nuläget kommer köra vidare på original fram ett tag till.