kul när någon vågar kräma mos ur en Volvo så siffrorna blir någorlunda upphätsande och framför allt att du åker 4 dörrars och fyrkantiga lysen, den trenden börjar bli ovanlig nu...
Ja hade det varit en 75a från början hade det allt hamnat dom nya lysena på ändå tar det jag tycker är snyggast själv... och min personliga åsikt om runda lysen... Extraljusvarning
Fyfan va snyggt de blir, speciellt med den där styling fronten
Den måste dock byggas om lite för att passa riktigt bra ... men tror den kommer göra sig riktigt bra ihop med vingen och bakkjolen jag har i tankarna har dock ingen aning om vad jag ska ha för sidokjolar än tyvärr Förslag är välkomna
Kul att det börjar hända lite saker igen! men vad är det du gör med växelådan?
Växellådan är ju till BMW så den passar inte på en volvo motor som det är nu... så bygger om den så den passar mot volvo motorn och den 2 skiviga kopplingen
Växellådan är ju till BMW så den passar inte på en volvo motor som det är nu... så bygger om den så den passar mot volvo motorn och den 2 skiviga kopplingen
aha! verkar veta vad du sysslar med då!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
aha! verkar veta vad du sysslar med då!
Även en blind höna vet du
haha Från den ena till den andra! på tal och socker.....
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Både ja och nej... har lite kvar att göra på matrialet plus att jag ska göra en ritningsändring... ska lägga till ett o-ringsspår så jag slipper använda packning :-)
Både ja och nej... har lite kvar att göra på matrialet plus att jag ska göra en ritningsändring... ska lägga till ett o-ringsspår så jag slipper använda packning :-)