andreas_gbg_ skrev:
hehe,. Ja det var då inte mycket info den sidan lämnade, Men prylarna ligger iaf under kondningar så det borde väl vara det..
Tänk på att du får vad du betalar för, att den där mojängen har kostat 4250kr kan du låtsas om att du inte ens sett. Kolla aldrig på har kostat priser, det säger inget mer än att dom tagit ut ockerpriser för prylarna tidigare.
Vill du ha "blingbling" får du tyvärr köpa lite mindre seriösa prylar, kan bara minnas att jag sett kondningar med mycket design och olika belysningar hos mindre seriösa närbutiker.
Nu menar inte jag att soundstream är skräp, det har jag ingen aning om, men jag hade inte köpt det till min anläggning med Rockford och dls-prylar. Men visst var de snygga. Sedan är det upp till dig vad du prioriterar, jag tror knappast att en billig kondning påverkar ljudet negativt, men glöm inte, testa med, och testa utan, du bestämmer vad som låter bäst, märker du ingen skillnad? Ja då kan du ha den inkopplad eftersom den är snygg
Kromade kan du hitta hos dls, Rockford fosgare har en jäkligt snygg 1F kondning dock med massa färger, se
www.brl.se , men den kostar ca 1700kr.