3877
Sök

Världens fulaste bil!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
10 september 2006
Av de äldre bilarna ligger nog en 240 starkt till tongue
Men av nyare, så är det helt klart Fiat Multipla som ligger jäääävligt starkt till tongue

Örebroare i exil
970 Inlägg
10 september 2006
Jag håller fortfarande Pontiac Aztek (hur den nu stavas) högt och en anan given kandidat enligt mig är alla 80 & 90-tals modeller av Toyota Celica.

Hej FRA!

1 639 Inlägg
10 september 2006
AlvereZ skrev:
Haha så trackar dom ner volvo 740 240,.. kolla era egna bilar först tongue Haha nån som sa den va en "plåtklump" så kör killen själv en äcklig bmw 325 årsmodell 87?? hmm...

Alla bilar är fula utan dom snygga!!

Varför kan ni Volvoägare inte acceptera att många tycker era bilar är som sosse-skokartonger och skördetröskor  Var och en har ju rätt att tycka vad de vill utan att bli påhoppade efteråt ! smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Wankel
1 080 Inlägg
10 september 2006
AlvereZ skrev:
Haha så trackar dom ner volvo 740 240,.. kolla era egna bilar först tongue Haha nån som sa den va en "plåtklump" så kör killen själv en äcklig bmw 325 årsmodell 87?? hmm...

haha verkar som nån tog åt sej wink
oavsett vad man har för bil själv så har man väl rätt att säga vad man tycker?
740 är fan inte snygga nånstans, stora, obekväma fyrkantiga pansarvagnar imo...
240 är fan inte heller nån drömbil
och dom fulaste försöken till sportbilar måste ju vara volvo 480 eller toyota celica-supra (inte celica eller supra, utan modellen heter celica-supra så det inte blir nåt missförstånd tongue)
Senast redigerat av StiFf (10 september 2006)

MDS Västerås

911 Inlägg
10 september 2006
hahaa, håller med om att Fiat Multipla är den fulaste bilen, den ser ut som om den e för handikappade typ ! " inget illa menat "

pic up the phone, wazzzaaa

286 Inlägg
10 september 2006
volvo__mannen skrev:
AlvereZ skrev:

håller med!

det verkar som alla hatar volvo... det måste vara därför man får så många 1poängs-röster hmm för det finns faktiskt bilar som ser värre ut än min

Håller facktist med er båda snacka om förtryck mot vovlo, dom kan bli snygga bara någon lägger ner lite tid , det räcker nån bygger en fin tex.740 o skiter vad alla andra säger om sen kan dom se med egna ögon hur fin den kan bli!

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!

Volvo
74 Inlägg
10 september 2006
Ingen annan som tycker att gamla saab 900,  90, 99 är gräsligt fula?
Volvo 142 får man inte bara kalla fula, snyggare kultbil finns ta-me-fan inte! big_smile

Gör Som Ford - Köp Volvo | It´s Not The Fart That Kill´s, It´s The Smell

2 751 Inlägg
10 september 2006
740 är en begravningsbil!

Who Djaa bless no man curse

787 Inlägg
10 september 2006
StiFf skrev:
AlvereZ skrev:

och dom fulaste försöken till sportbilar måste ju vara volvo 480 eller toyota celica-supra (inte celica eller supra, utan modellen heter celica-supra så det inte blir nåt missförstånd tongue)

Ne då jag tar inte åt mig så jätte mycket, är väl medveten om att Volvo 740 inte är den snyggaste bilen, men det är bara störade att folk ska skriva så där, när det finns skapligt mycket fulare bilar  än så... Men sen att alla människor inte kan vara riktigt ordentliga i globen och fatta!

787 Inlägg
10 september 2006
mrcelica skrev:
Ja, Volvo 740 kan faktiskt kvala in bland de fulaste bilarna.. Tala om fyrkantig sosseburk ! Enda gamla Volvon som är någorlunda snygg är 960 med nya fronten !

240C är en given kandidat den med...

Tja det säger ju dom flesta vilken bra smak du har tongue
som tycker denna är snyggare än 740.
http://www.blocket.se/vi/8932577.htm?ca=18_s
hmmm

286 Inlägg
10 september 2006
RobinS70 skrev:
Ingen annan som tycker att gamla saab 900,  90, 99 är gräsligt fula?
Volvo 142 får man inte bara kalla fula, snyggare kultbil finns ta-me-fan inte! big_smile

Jo håller med Saab har alldrig lyckats me någon bil enligt mitt tycke.

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!

129 Inlägg
10 september 2006
Vw bubblan är ful i mina ögon...men kanske inte fulaste

terazzi
10 september 2006
StiFf skrev:
AlvereZ skrev:

Kan inte göra mer än och hålla med dig!
Fast Fiat Multipla är gräslig som attan!!!

Hmm nån annan redigt ful? hmm, ja jag gillar ju SAAB mer än VOLVO... men Saab 99 är ju också bland dem fulaste jag vet!!

Nya fula bilar, är den nya Octavian.. haha
Den gamla va ju lixom okej iaf:)
RS'n diggar jag dock, den gamla då..

Jag ska snart köpa bil så,en ful bil.. tycker inte den e snygg..
men ska ju vara glad att man har bil så man kan ta sig nån vart iaf big_smile

32 Inlägg
10 september 2006
callook_skane skrev:
samtliga bmw modeller nyare än 70års modell

Asså, tycker du BMW är världens fulaste bil? Hm, fattar inte riktigt att en Fiat Multipla kan vara snyggare.....men men smaken är som baken. (Mysko smak)

Have it!

Wankel
1 080 Inlägg
11 september 2006
AlvereZ skrev:
StiFf skrev:
AlvereZ skrev:

Ne då jag tar inte åt mig så jätte mycket, är väl medveten om att Volvo 740 inte är den snyggaste bilen, men det är bara störade att folk ska skriva så där, när det finns skapligt mycket fulare bilar  än så... Men sen att alla människor inte kan vara riktigt ordentliga i globen och fatta!

jag är inte riktigt ordentlig i globen för att jag tycker att 740 är ful??? jaja
och vart sa jag att 740 är FULAST?
alla tycker inte som dej, men som du sa, alla kan inte vara ordentliga i huvet och fatta att vissa tycker annorlunda

MDS Västerås

787 Inlägg
11 september 2006
StiFf skrev:
AlvereZ skrev:
StiFf skrev:

jag är inte riktigt ordentlig i globen för att jag tycker att 740 är ful??? jaja
alla tycker inte som dej, men som du sa, alla kan inte vara ordentliga i huvet och fatta att vissa tycker annorlunda

roflmao,....

Wankel
1 080 Inlägg
11 september 2006
AlvereZ skrev:
StiFf skrev:
AlvereZ skrev:

roflmao,....

tack då har du inget att tillägga smile

MDS Västerås

787 Inlägg
11 september 2006
Menade kanske inte dig, och som jag sa så tycker inte jag heller att 740 är så jävla snygga, men det finns mycket fulare,.. men men,...

Avstängd
257 Inlägg
11 september 2006
MiaHuskeyHills skrev:
callook_skane skrev:

Asså, tycker du BMW är världens fulaste bil? Hm, fattar inte riktigt att en Fiat Multipla kan vara snyggare.....men men smaken är som baken. (Mysko smak)

japp som tur är.

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta

Avstängd
257 Inlägg
11 september 2006
Martin 9-3 skrev:
callook_skane skrev:

föga förvånande drån en med AIK-avatar wink

BMW kan du väl inte säga är fula...

Jämför en fiat punto med en M3a i mitten av 90-talet smile

ärligt så hittar jag inte något snyggt på en bmw nyare än 70-talet. iaf inte som faller mig i smaken. men men huvudsaken är att bilen tar en från plats A till plats B (& förhoppningsvis tillbaks igen hehe)

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta

Sök