Någon gång måste ju bli den första som man lägger upp en egen tråd här på garaget. Våren närmar sig och jag har lite små planer för min Honda.
Märke: Honda Civic Modell: Type R Race -07 Motor: 2,0l DOHC i-VTEC Färg: NightHawk Blackpearl - Metallic Lack.
Redan när jag köpte bilen var jag lite tveksam över det den förra ägaren hade gjort med "grillen" på bilen. Gillade inte riktigt den silvriga färgen där, så nu i helgen bestämde jag mig för att börja på det första lilla projektet i år.
Redan på fredagskvällen vid 21-tiden fick jag ett ryck och stack ned i garaget tillsammans med en polare för att påbörja det hela. Tyvärr blir det ingen jättedetaljerad fotografering med toppenkvalité på bilderna, huvudsaken man ser vad som händer
Jävligt nice! Detta ska följas! Vad är det för träff i Mellby någon pratade om?
Trevligt att du gilla det! Mellbyträffen är något som jag endast varit med på en omgång tidigare. Så vitt jag vet är det en träff som är en gång per/år och då jag var med, var vi ca. 20 bilar som körde runt till olika ställen, bland annat till Mellbystrand där alla grillade och hade det allmänt trevligt.
Du kan ju alltid skicka ett meddelande till Yockie och höra vem det är som håller i det just nu.
Då var det dags att lämna fronten och gå vidare till ljudanläggningen i bilen. Eftersom detta är den så kallat "Race" modellen såldes den helt utan anläggning.
Inköpslistan består av följande:
Hillman är utbytt mot Pioneer.
Pga. all girighet glömde jag plåta några bilder på högtalarna när de väl var på plats. Om inte minnet sviker mig ska jag ta bilder vid nästa tillfälle dörrsidorna är avplockade.