Dem ligger på ca 1800kr/st med lite rabatt på bilia, har för mig bildelsbasen tar 1500kr för en begagnad... Tror det blir lite svårt att ta det med försäkringsbolaget
Kan ju ha drulle att man råkade slå igen bakluckan lite snabbt och att man hade något rör som krossade två rutor... Nja tror det är svårt att få det på försäkringen så sett. Bättre nog att bara byta ruta efter ruta som man har råd.
Tacktack hade nog gjort sig lite bättre med 40 profil istället för 45. Lite mycket däck där fram. Tur det går snabbt att slita upp däcken så man kan köpa nya
Ja då vart det tid igen med lite skruvande. 2015 rulla den hela 500 mil och det blev enbart en ny kylvätskeslang och ett nytt drev till mätarhuset. Så får ta igen det nu med annan växellåda med invändig kopplingscylinder och ny styrväxel med ny rattaxelknut. Blir att plocka ur motorn nu snart
Ett tag sedan det blev en uppdatering och skruvande på bilen. Blev ett nytt drev till trippmätaren i somras iallafall. Och sen kunde jag inte missa chansen att köpa 2st nya R-ok för ett bra pris och sen var det bara att köpa resten av grejorna. Saknas bara R-ok bak, huvudbromscylinder och lite slangar/ bromsrör.
Bromsskivor och adaptrar från LMR
330mm bak och 354mm fram
Kommer ta ett tag innan nästa uppdatering då jag inte har någonstans att meka, blir antagligen till våren.
Börjar närma sig nu. Det tråkiga är att det är mörkare nyans på fram oken som jag fick tag i höstas än bak oken som hämtades på Bilia i veckan, vet inte om jag ska sälja fram oken och införskaffa nya fram ok.
Börjar närma sig nu. Det tråkiga är att det är mörkare nyans på fram oken som jag fick tag i höstas än bak oken som hämtades på Bilia i veckan, vet inte om jag ska sälja fram oken och införskaffa nya fram ok.
eller sätter du dom märka på enna sida dom andra på andra sidan om dom är lika dana så syns ju inte färgskifningen