Har gått lite i funderingarna att ändra bilens utseende så tänkte höra vad ni tror skulle passa bäst.
Lackade backspegelkåpor, nedflyttad plåt, effektfullt ic-uttag och gråtonade lampor.
Eller lackade backspegelkåpor, nedflyttad plåt, effektfullt ic-uttag och ljusgult tonade lampor.
Eller lackade kåpor och tonade lampor men plåten kvar på originalplats. Funderar även lite på om jag ska testa ta bort mittenribban på grillen och dem tunna platsribborna bakom, isf monterar jag ett svart nät i grillen med.
Funderar på om jag skall rödtona blinkers bak med.
Fick ytterligare en ideé, får tacka Neos34 för den. Tänkte om jag skulle göra dessa hålen i läppen för bromskylningsluft med nåt av det som var på tidigare bilder.
Den första bilden, MEN flytta ner regplåten vettefan. Den nya placeringen på den är ju snygg, men frågan är om själva fronten blir så snygg med ett stort hål där.
Grejjen blir ju då att man ser ic:n bakom och så får den dessutom mer kylning. Men jag är sammtidigt inne på samma linje om det verkligen ser snyggt ut. svårt att bestämma mig.
Min tanke är att göra ett sånt hål som på bilen du länkade om jag gör det. Det var mer för att se hur det blir. Tror inte heller det blir lätt att få det snyggt med så stort.