(vet inte om detta är rätt ställe att fråga men hittade inte rätt grupp)
Jag har en SAAB 9000CD i16 -90:a som dörrarna är dåliga på så dom ska bytas ut Men jag har en donator bil som ska få bli av med sina dörrar om dom passar Donator bilen är en SAAB 9000CSE -95
Det jag vill veta är om dörrarna passar samt om det bara är att flytta över dom? I min bil är det inte elhissar och elspeglar men det är det i den andra går detta ihop?
dörrarna i sig passar rakt av, tror tillomed att det är "avrundade" handtag på dom nya dörrarna. Elhissar passar eventuellt, annars då kanske du kan flytta över manuella hissarna ?
Har för mig att det ska ligga fördraget kablage till det, men jag kan ha fel.. det är inte ovanligt
dörrarna i sig passar rakt av, tror tillomed att det är "avrundade" handtag på dom nya dörrarna. Elhissar passar eventuellt, annars då kanske du kan flytta över manuella hissarna ?
Har för mig att det ska ligga fördraget kablage till det, men jag kan ha fel.. det är inte ovanligt
Det är ju som sagt larm och fjärrcentral lås i den andra bilen som jag ska ta dörrarna från. Sitter fjärrlåset i dörrenscentral lås enhet eller i larmet?
På -95:an så aktiverar du larmet med sändaren. Larmet skickar en signal till centrallåsenheten som låser/låser upp bilen. (Jag ritade ledningsnätet på den bilen)
På -95:an så aktiverar du larmet med sändaren. Larmet skickar en signal till centrallåsenheten som låser/låser upp bilen. (Jag ritade ledningsnätet på den bilen)
Men kan jag ta bara den enheten och inte larmet och det funkar eller måste jag plocka hela larmet?