5 oktober 2011
Trådstartare
ja. den gode gamle b20n skal jo også få litt mere drag i seg. tipper ca 120-130hk med b21at stempler, steg 2 topp, 2x 175cd gassere, oljekjøler(med oljefilterplassering bak under frontgrillen), åpne luftfiltere koniske, en s kamaksel eller en r kam, letta svinghjul, orginal clutch deler fra volvo, 4-2-1 grenrør, større inn og ut ventiler på toppen, orginal chrom delsel uten text. orginal plastikk vifte. Hvor mye effekt kan jeg forvente å få ut av den motoren med dette oppsettet?
felg bredding står på planen når jeg kommer tilbake etter ferien min. 5"x14 et 25 blir 8,0"x14 et 0. foran. 5"x14" et 25 blir 8,5"x14 ET- 12 men vet ikke hvile sett jeg skal ha bredda. har 3 sett stålfelger. vurderer å bruke dem orginale fra 74-7576. eller skal jeg bruke den typen som var på 240 fra 86-93. noen som har noen meninger her?
holder på med å modifisere bremse skjoldene foran slik at jeg får plass til bærekulespacere. skal også lage støtdempertårnstag slik at det passer slik at det ikke gasserne på motoren går oppi staget.