Här är min bil som jag håller på att fixa med, speciellt nu tills jag får körkortet. Har satt i en turbo motor nu och framtidsplanerna är att få bilen att gå ganska bra och sätta på större och fina fälgar samt Usa front ;)
byggde du upp något för att få dit högtalarna i hyllan eller har du kapat något under ?? håller på själv med en 740 o håller på o slutföra den invändigt med ny enhet o högtalare låda och slutsteg..
Har inte uppdaterat tråden på jätte länge nu! men nu ska det bli ändring. Det har blivit lite andra planer! Jag har på börjat turbo bygge! En b230fk som jag ska trimma. Här kommer bilder på det jag har hunnit med
Lite lackade detaljer Motorn lackad. lite skilldnad mot den förra Motorkabelhärvan 3" intercooler och en ställbar btr (bränsletrycksregulator) Tänkte byta färg i motorrummet också till mörkgrå Här är resultatet på det.......(Inte färdig lackat) Lyser igenom rött som ni kanske ser
Inte gjort så mycket med bilen pga inväntar en fördelare och rotor Jag har byggt fästen till intercoolern och satt på spridarbryggan på insuget och lite småsaker
fan, blir så sugen på att skaffa mej en ny gammal volvo och grejja med! får abstinens. fortsätt så här blir skit bra! nu ska jag ut och grejja med min bil! hehe
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Hittade tråden idag när jag satt och skrev på min Kommer absolut att följas eftersom jag är 16 och skaffade en 940 Turbo för ca 3-4 månader sedan. Skönt att ha bil när man är 16, men måste fixa till den innan körkortet kommer
fan, blir så sugen på att skaffa mej en ny gammal volvo och grejja med! får abstinens. fortsätt så här blir skit bra! nu ska jag ut och grejja med min bil! hehe
Tack! Ja visst blir det kul med kommentarer Ja gör det, lycka till med din bil
Hittade tråden idag när jag satt och skrev på min Kommer absolut att följas eftersom jag är 16 och skaffade en 940 Turbo för ca 3-4 månader sedan. Skönt att ha bil när man är 16, men måste fixa till den innan körkortet kommer
Kul! Får föja din med och se hur det blir Ja det är ju 2 år kvar, man hinner en del på det har fyllt 17 för en månad sen nu det närmar sig körkort
Nu sitter det en ny fördelare och rotor på Packningar till motorn beställda samt nytt stödlager till kardan och en ojletryckkskontakt Dags att lyfta i motorn väldigt snart