4219
Sök

MartenS13´s Nissan S13

65 Inlägg
19 maj 2011
Trådstartare
pzymon skrev:
Sweet, funderar själv på att köpa D2

Kände att jag var tvungen då jag vill hålla på med drifting och då är ju orginaldämpare inte de bästa wink

Dock så skulle jag nöja mig med din bil helt orginal big_smile

egen företagare
630 Inlägg
19 maj 2011
MartenS13 skrev:
pzymon skrev:

Kände att jag var tvungen då jag vill hålla på med drifting och då är ju orginaldämpare inte de bästa wink

Jag funderar på att sälja av den faktiskt, är sjukt sugen på en supra, men om jag  behåller den kommer det byggas ordentlig driftingbil av den till 2012 smile

65 Inlägg
19 maj 2011
Trådstartare
pzymon skrev:
MartenS13 skrev:
pzymon skrev:

Jag funderar på att sälja av den faktiskt, är sjukt sugen på en supra, men om jag  behåller den kommer det byggas ordentlig driftingbil av den till 2012 smile

tycker nog att du ska behålla din r34, supras börjar bli ganska vanliga och om du gör i ordning din kärra så kan det nog bli riktigt brutalt! wink

egen företagare
630 Inlägg
19 maj 2011
MartenS13 skrev:
pzymon skrev:
MartenS13 skrev:

tycker nog att du ska behålla din r34, supras börjar bli ganska vanliga och om du gör i ordning din kärra så kan det nog bli riktigt brutalt! wink

finns såklart både för- och nackdelar med båda bilarna, tiden får utvisa vad som sker....

65 Inlägg
19 maj 2011
Trådstartare
pzymon skrev:
MartenS13 skrev:
pzymon skrev:

finns såklart både för- och nackdelar med båda bilarna, tiden får utvisa vad som sker....

Och jag tänker hålla mig uppdaterad om det! big_smile

2 117 Inlägg
65 Inlägg
300 Inlägg
23 oktober 2011
testat den på bilen än? är sj sugen på en sådan men den känns för smal sad

65 Inlägg
23 oktober 2011
Trådstartare
142R skrev:
testat den på bilen än? är sj sugen på en sådan men den känns för smal sad

Nej tyvärr, men vad jag har sett så är det väldigt många som använder den/elr liknande!
Men jag vet inte om den är laglig att framföras på almän väg då den sticker ut lite...

65 Inlägg
23 oktober 2011
Trådstartare
142R skrev:
du har ingen bild?

nej tyvärr..

Sök