3437
Sök

Angående: Stående träff i Kungälv söndagar

AUTOTECH
762 Inlägg
11 december 2011
#481
Vi kör en träff i klocktornet idag 17:00.
Köp med en kaffe eller julmust så bjuder jag på pepparkakor!
Tollan hör av dig för din provkörning av det röda helvetet innan träffen!

45 Inlägg
11 december 2011
#482
Hoppas att det kommer mycket folk idag big_smile

141 Inlägg
18 december 2011
#483
Är det alltid söndagar kl 17?
är det nån sorts volvoraggar grej eller?
hejhopp smile

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!

Inscription
191 Inlägg
18 december 2011
#484
Tror inte det var varje söndag på vintern och någon "volvoraggar" grej kan du kasta smile

grön aktivist
846 Inlägg
18 december 2011
#485
HiTek skrev:
Tror inte det var varje söndag på vintern och någon "volvoraggar" grej kan du kasta smile
Skulle nog hävda att volvo-raggare är i majoritet på träffen xD!


AUTOTECH
762 Inlägg
18 december 2011
#486
lol
Confide skrev:
HiTek skrev:
Tror inte det var varje söndag på vintern och någon "volvoraggar" grej kan du kasta smile
Skulle nog hävda att volvo-raggare är i majoritet på träffen xD!
lol Har ju inget emot ragers! men de har jag ju aldrig sett på denna träff! Däremot så är ju brehängers med ibland men vet ju inte om vi kan sätta dom i det facket! lol

Inscription
191 Inlägg
18 december 2011
#487
Confide skrev:
HiTek skrev:
Tror inte det var varje söndag på vintern och någon "volvoraggar" grej kan du kasta smile
Skulle nog hävda att volvo-raggare är i majoritet på träffen xD!
Beror på vilka man syftar på. Själv menar jag att man är ganska mätt på att höra/läsa "volvoraggare" och att man tar det förgivet p.g.a märket.

141 Inlägg
18 december 2011
#489
Jag menade självklart inget ont mot folk som åker volvo utan mot dom som har kepsen uppåt smutsiga byxor väst och anser att Eddie var den bästa artisten/sångaren big_smile
På tal om detta, ingen som vet vem snubben som stod uppe i rondellen vid shell med en bottsänkt vit 245a är smile
Hade även sällskap av ett par poliser, hahaha!

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!

Inscription
191 Inlägg
19 december 2011
#490
325i skrev:
Jag menade självklart inget ont mot folk som åker volvo utan mot dom som har kepsen uppåt smutsiga byxor väst och anser att Eddie var den bästa artisten/sångaren big_smile
På tal om detta, ingen som vet vem snubben som stod uppe i rondellen vid shell med en bottsänkt vit 245a är smile
Hade även sällskap av ett par poliser, hahaha!
Haha, nä det förstår jag smile
Men hur som så är du klart välkommen till träffen, ju fler desto roligare så klart!

6 Inlägg
20 december 2011
#491
325i skrev:
Jag menade självklart inget ont mot folk som åker volvo utan mot dom som har kepsen uppåt smutsiga byxor väst och anser att Eddie var den bästa artisten/sångaren big_smile
På tal om detta, ingen som vet vem snubben som stod uppe i rondellen vid shell med en bottsänkt vit 245a är smile
Hade även sällskap av ett par poliser, hahaha!
Jag kör Volvo, Har kepsen uppåt, Sketna brallor händer väl när man har vart igång lite och Eddie Meduza är något av de bästa som finns! Men någon Volvoraggare är man väl inte för det?

Alla är välkomna till träffen oavsett bilmärke man kör/favoriserar!
Senast redigerat av TOLLANN (20 december 2011)

AUTOTECH
762 Inlägg
21 december 2011
#492
TOLLANN skrev:
325i skrev:
Jag menade självklart inget ont mot folk som åker volvo utan mot dom som har kepsen uppåt smutsiga byxor väst och anser att Eddie var den bästa artisten/sångaren big_smile
På tal om detta, ingen som vet vem snubben som stod uppe i rondellen vid shell med en bottsänkt vit 245a är smile
Hade även sällskap av ett par poliser, hahaha!
Jag kör Volvo, Har kepsen uppåt, Sketna brallor händer väl när man har vart igång lite och Eddie Meduza är något av de bästa som finns! Men någon Volvoraggare är man väl inte för det?

Alla är välkomna till träffen oavsett bilmärke man kör/favoriserar!
+1

141 Inlägg
21 december 2011
#493
Det är sånt här som gör att man blir sugen på att lämna garaget.org ingen kan ta något å alla e så jävla kåta på sina bilar så dom går till anfall över minsta lilla grej. självklart inte bara volvo nu!
man ska inte skriva varken bu eller bä om något.
nån som ens sett min fråga om volvon i rodellen? eller har de varit taggarna utåt å skriva svarså snabbt som möjligt mot mig om bagateller ang saker ja skrev om volvoförare?!

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!

Inscription
191 Inlägg
21 december 2011
#494
Det är lugnt 325i! wink smile
Ingen kritik specifikt mot dig, mitt svar t.ex. var mer riktad till Confide!

Jag läste för fort och så inte att det var en fråga du hade, men jag känner inte till vem det kan ha varit, men säkert en skön syn big_smile

grön aktivist
846 Inlägg
21 december 2011
#495
HiTek skrev:
Det är lugnt 325i! wink smile
Ingen kritik specifikt mot dig, mitt svar t.ex. var mer riktad till Confide!

Jag läste för fort och så inte att det var en fråga du hade, men jag känner inte till vem det kan ha varit, men säkert en skön syn big_smile
Ska vara tydligare med ironin nästa gång lollollollollollollollollollollollollollollollollollollol


141 Inlägg
21 december 2011
#496
haha, du ser, missade t.om frågan big_smile
Jo de va en riktigt lattjo syn, men kände ändå för killen som kört!

nämen vafan som sagt, de ska alltid bli massa löjliga påhopp på denna sidan å folk som tar åt sig så fort man säger att en bmw är skit t.ex.!
Å ang volvo e de bara å kolla mina gamla bilar wink
mvHå

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!

Inscription
191 Inlägg
22 december 2011
#497
Confide skrev:
HiTek skrev:
Det är lugnt 325i! wink smile
Ingen kritik specifikt mot dig, mitt svar t.ex. var mer riktad till Confide!

Jag läste för fort och så inte att det var en fråga du hade, men jag känner inte till vem det kan ha varit, men säkert en skön syn big_smile
Ska vara tydligare med ironin nästa gång lollollollollollollollollollollollollollollollollollollol
Ho ho ho! 0<|:-$) tongue big_smile

325i skrev:
haha, du ser, missade t.om frågan big_smile
Jo de va en riktigt lattjo syn, men kände ändå för killen som kört!

nämen vafan som sagt, de ska alltid bli massa löjliga påhopp på denna sidan å folk som tar åt sig så fort man säger att en bmw är skit t.ex.!
Å ang volvo e de bara å kolla mina gamla bilar wink
mvHå
Haha gött, fick han böter tro? tongue

50 Inlägg
8 januari 2012
#498
ingen träff idag eller ?

Nybliven Diesel Älskare!!!

Inscription
191 Inlägg
8 januari 2012
#499
Tråden lever lite även om det är tråk säsongen! hehe
Ingen aning faktiskt om det är något idag, dock kan inte jag sad

50 Inlägg
8 januari 2012
#500
aja får la bli nästa smile

Nybliven Diesel Älskare!!!


Sök