2809
Sök

Angående: Stående träff i Kungälv söndagar

Med lem
475 Inlägg
15 januari 2012
blir det något ikväll eller skall man sitta hemma? smile

5 februari 2012
Februari nu iaf, snart Mars!

AUTOTECH
762 Inlägg
5 februari 2012
Jag väntar ett par veckor till!

50 Inlägg
5 februari 2012
Imorrn åker bilen in på ny lack samt ny bakdörr och facelift stötfångaren bak wink

Nybliven Diesel Älskare!!!

AUTOTECH
762 Inlägg
5 februari 2012
Lext_V40 skrev:
Imorrn åker bilen in på ny lack samt ny bakdörr och facelift stötfångaren bak wink

Den kommer nice tror jag!

50 Inlägg
5 februari 2012
Ja de får vi hoppas smile

AUTOTECH
762 Inlägg
19 februari 2012
Idag kör vi träffen i Rosenlundsgaraget 16:00!

74 Inlägg
23 februari 2012
325i skrev:
Det är sånt här som gör att man blir sugen på att lämna garaget.org ingen kan ta något å alla e så jävla kåta på sina bilar så dom går till anfall över minsta lilla grej. självklart inte bara volvo nu!
man ska inte skriva varken bu eller bä om något.
nån som ens sett min fråga om volvon i rodellen? eller har de varit taggarna utåt å skriva svarså snabbt som möjligt mot mig om bagateller ang saker ja skrev om volvoförare?!

sugen på att lämna??  ja men gör det då smile  vad ska man skriva om man varken ska skriva bu eller bä ??? men jag tror ändå jag e med bitvis hur du tänker....folks personliga smak är ju inget man behöver spy BUUUUU över

‎"Automatlådeolja, det är ett utmärkt glidmedel som alla borde ha stående på nattduksbordet!" bosse bildoktorn

273 Inlägg
23 februari 2012
Flytta era träffar till garaget jämnt med Go-Cart centralen i Göteborg. En enorm parkering under tak som är bra belyst. Parkeringen är så stor att man kan lägga upp en drift bana... Ligger precis utanför Paintballen vid centralen. Bara ett förslag som alla känner till, lätt o ta sig dit, och de finns gott om plats

Med lem
475 Inlägg
23 februari 2012
Zand skrev:
Flytta era träffar till garaget jämnt med Go-Cart centralen i Göteborg. En enorm parkering under tak som är bra belyst. Parkeringen är så stor att man kan lägga upp en drift bana... Ligger precis utanför Paintballen vid centralen. Bara ett förslag som alla känner till, lätt o ta sig dit, och de finns gott om plats

Detta är kungälvsträffen smile vi träffas i Kungälv antingen på Mc Donalds parkering eller i Klocktornets parkeringshus.. vid vissa speciella tillfällen eller evenemang så rör vi oss in till gbg.

Sen angående drift bana så försöker vi hålla träffarna fria från sladdande osv, just pga att klagomål leder till bannlysning (detta har hänt andra träffar i gbg-området) och polisen forslar bort folk

Men tackar ändå för förslagen :-)

// Ralf

273 Inlägg
24 februari 2012
Såg att ni skulle ha träffen i Rosenlunds garaget som ligger i centrala Göteborg. Så tänkte ja att man kunde lika gärna ha den där ja nämnde de då de skulle va 100 gånger bättre smile de med drift banan menade ja att parkeringen är så stor att de skulle kunna va möjligt .
Senast redigerat av Zand (24 februari 2012)

Med lem
475 Inlägg
24 februari 2012
Zand skrev:
Såg att ni skulle ha träffen i Rosenlunds garaget som ligger i centrala Göteborg. Så tänkte ja att man kunde lika gärna ha den där ja nämnde de då de skulle va 100 gånger bättre smile de med drift banan menade ja att parkeringen är så stor att de skulle kunna va möjligt .

Ja då förstår jag :-) jag tror att det var i detta garaget pga en ideell förening verkande i göteborgsområdet hade en träff där.. vi brukar komma och hälsa på dessa gossar när dom har träff :-)

Men visst vi kan föra detta vidare till dem så kan de ha detta i åtanke :-)

50 Inlägg
26 februari 2012
Blir de nått idag eller ?

AUTOTECH
762 Inlägg
26 februari 2012
Finns det intresse?

26 februari 2012
Jag kan nog kika förbi idag!

50 Inlägg
26 februari 2012
Japp jag kommer om de blir nått !! länge sedan man snacka med allt gott folk wink

AUTOTECH
762 Inlägg
26 februari 2012
Vi kör väl vid 17:00 som vanligt vid Mc:donken!

Med lem
475 Inlägg
26 februari 2012
jag kanske kan komma förbi, har ingen bil senare för den körs till Autotech om en stund smile

26 februari 2012
Läckert! Ses vid 17! big_smile

Sök