meganalle skrev:Kom de några idag? Såg väldigt dött ut kvart över 5 idag.Kunde tyvärr ej komma pga min bil är på körd och måste lagas innan
Ralf skrev:meganalle skrev:Kom de några idag? Såg väldigt dött ut kvart över 5 idag.Kunde tyvärr ej komma pga min bil är på körd och måste lagas innan Vi var väll 8 bilar om jag inte minns fel inte många men mer än sist
_Hast_ skrev:Jag har ju inget att visa upp ändå, haha
salle1 skrev:_Hast_ skrev:Jag har ju inget att visa upp ändå, haha Här e ju alla bilar välkomna och även utan kärra om man har ett bilintresse!
mkII skrev:Till sommarn kommer jag och HAST på mc ! eller hur hast
_Hast_ skrev:salle1 skrev:_Hast_ skrev:Jag har ju inget att visa upp ändå, haha Här e ju alla bilar välkomna och även utan kärra om man har ett bilintresse!Mjo det är ju sant, men ändå. Kanske får låna någon utav föräldrarnas bilar, dom är lite roligare iaf. Haha mkII skrev:Till sommarn kommer jag och HAST på mc ! eller hur hastLätt att vi gör! Jag har ju bokat service i Göteborg den 15 Februari så jag ska snart ut på vägarna Blir att beställa Akropovic dämpare snart!
Confide skrev:Jodå, kom lite gott och blandat när det gällde folket .
Confide skrev:Tyvärr så regna det ganska kraftigt väldigt snabbt, fick bara en testbild från min nya telefon : http://www1.garaget.org/archive/16/1558 … 077380.jpg