jäkla fin bil du har, det blir nog mycket trevligt med BMW lådan så du kan spöa skiten ur den.
jag såg att du tänkte köra med Tryckplatta ACT Modell: 447Nm, 240mm men passar den rakt av på dubelmasse svänghjulet som är original på 940? jag funderar på att uppgradera StarVon lite. tacksam för svar
jäkla fin bil du har, det blir nog mycket trevligt med BMW lådan så du kan spöa skiten ur den.
jag såg att du tänkte köra med Tryckplatta ACT Modell: 447Nm, 240mm men passar den rakt av på dubelmasse svänghjulet som är original på 940? jag funderar på att uppgradera StarVon lite. tacksam för svar
tackar riktigt kul att höra ! jo det ska bli kul med tanke på utväxlingen i den också . . jag vet tyvärr inte hur det är med 940 men det jag har köpt nu är iaf bolt on . . .( och ja det ska tekniskt set gå ) men Svänghjulet behöver svarvas ner (step down) 1.5mm. sen ska det gå lättast är om du ringer bakaxel.se så får du ett garanterat svar då jag inte är helt 100
nu är det dax för en uppdate fick hem nya T6:an igår . började riva isär ocj monterade upp ♥ zf låda ♦ Planat och balanserat svänghjul ♣ Urtrampningslager ♠ Stödlager ♥ Centreringsdon BMW ♦ Tryckplatta ACT Modell: 447Nm, 240mm ♣ Sinterlamell 6-puckad
sen började vi motera upp lådan
och sen satte på tryckrör och slipade dem lite han inte fördigt idag dock
(vill bara tillägga att jag har följt tråden från början, är lite dålig på att kommentera bara)
tackar kul att du gillar det . blir säkert många som kommer hata men det är lika kul för det . . .riktigt rolig och höra att du följer bygget kan även tillägga att halva huven är klar