Nice. Hur går det för dig? Rullar den snart eller?
Jo väntar just nu på en kamrem från usa som tar lite extra tid på sig att komma till sverige annars är det bara små saker kvar bygga downpipe och bygga lite tryckrör
Jo väntar just nu på en kamrem från usa som tar lite extra tid på sig att komma till sverige annars är det bara små saker kvar bygga downpipe och bygga lite tryckrör
Så nu är det sista beställt vill säga en 100cells racekatt och en 50mm extern wasgate så nu väntar jag bara på besked om var min kamrem har tagit vägen :p
nope kör med dubbla rb25. blir nytt sprut till hösten så jag slipper dom
Jag kör också dubbla rb25, funkar prima för mig dock
Hahaha lyx! Den bilen e en förbannelse lagar en sak så slutar något annat o funka. lite offtopic men plockade av min decat idag för o få på min racekat men där satt något som liknade en tempgivare i decaten,går en stålomspunnen sladd genom golvet har ni d oxå eller d e något extra skit?
nope kör med dubbla rb25. blir nytt sprut till hösten så jag slipper dom
Jag kör också dubbla rb25, funkar prima för mig dock
Hahaha lyx! Den bilen e en förbannelse lagar en sak så slutar något annat o funka. lite offtopic men plockade av min decat idag för o få på min racekat men där satt något som liknade en tempgivare i decaten,går en stålomspunnen sladd genom golvet har ni d oxå eller d e något extra skit?
haha truly the skyline way! något lagas, det andra går sönder. Angående tempgivaren, om du inte har uttaget på racekatten, kan du bara gömma den ngnstans. Den är till för orginalcatten, om den skulle bli för varm så varnar instrumentpanelen.