misstänkte att de va du som köpt dem från skyline.se:) Varför köra Lmm vid så stora effektuttag? lätt att det strular!? Mappsensor så slipper man den skiten sen ser det fetare ut också;)
sorry ej följt tråden dubbla z32or eller? pallar dom för så mkt pulver?
Edit: Annars blir det tokfett mackan!!!! jävla jobb på kort tid du gör!
misstänkte att de va du som köpt dem från skyline.se:) Varför köra Lmm vid så stora effektuttag? lätt att det strular!? Mappsensor så slipper man den skiten sen ser det fetare ut också;)
Snabbt svar pengarna räcker inte till nytt sprut så får se hur det funkar
Ja det har varit rätt mycket meck men som sagt har gjort det några ggr nu så nu vet man vart allt ska
Bra och ärligt svar! Jag slänger i ett linksprut i min nu tror de blir bra:) Allt annat ser grymt ut på din bil!
Synd som fan att du inte sålde buren till mig eller behöll den:(!!!!!
Minidolle skrev:
David89 skrev:
Snabbt svar pengarna räcker inte till nytt sprut så får se hur det funkar
Ja det har varit rätt mycket meck men som sagt har gjort det några ggr nu så nu vet man vart allt ska
Fräckt som tusan! Men du hade kunnat spara någon hundring och skippat luftfiltren för det hjälper inte så mycket, men ser väl mest fräckt ut, om man ska tro dessa snubbar
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Fräckt som tusan! Men du hade kunnat spara någon hundring och skippat luftfiltren för det hjälper inte så mycket, men ser väl mest fräckt ut, om man ska tro dessa snubbar