3259
Sök

Slutsteg till Passat Original Strereo -04

bass i stora lass
203 Inlägg
22 mars 2011
Trådstartare
hej hej smile som jag har skrivit i rubriken,undrar om man kan koppla ett slutsteg till en original stereo i en passat -04? smile

6 Inlägg
27 mars 2011
Ja. men då får du koppla på högnivå, inte lika bra, men fungerar...
Lågnivå ingång finns inte.

Mvh

1 727 Inlägg
27 mars 2011
GTI-TDI skrev:
hej hej smile som jag har skrivit i rubriken,undrar om man kan koppla ett slutsteg till en original stereo i en passat -04? smile

Visst kan du det, slutsteg tillsammans med en plug'n'playkabel så blir installationen väldigt enkel.
Slutsteget kan med fördel vara ett Mosconi ONE som finns på välsorterad billjudsshop. wink

Pierre
Senast redigerat av Horsyhorse (27 mars 2011)

Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK

ljudfantast
1 372 Inlägg
27 mars 2011
Horsyhorse skrev:
GTI-TDI skrev:

Visst kan du det, slutsteg tillsammans med en plug'n'playkabel så blir installationen väldigt enkel.
Slutsteget kan med fördel vara ett Mosconi ONE som finns på välsorterad billjudsshop. wink

Pierre

Räkna med att det där blir borttaget smile

1 727 Inlägg
27 mars 2011
michieff skrev:
Horsyhorse skrev:
GTI-TDI skrev:

Pierre

Räkna med att det där blir borttaget smile

Det tror jag inte, Plug'n'play-kabeln är DIREKT anpassad till dom stegen så det är produktinformation.
Därav "fördelen".

Det står även att produkterna finns i välsorterad billjudsshop, men det får man ju googla.

Pierre

Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK

Sök