3090
Sök

Spam/skitmail från Garagets Eposttjänst ?

Rejsa ?
2 959 Inlägg
22 mars 2011
Trådstartare
Fick just ett mail från Garagets eposttjänst där det stod förljade rabbel...

Hello How are you doing?hope fine,my name is Becy,i come across your profile and i will like to have a good relationship with you, am loving,caring, loyal and up to anything you may think or want in a lady.you can send me an email in my private email address at (becylovexx@yahoo.com) i will tell you more about myself once i receive an email from you. expecting your email soon. Lot of Love. Becy.

Någon mer som fått liknande skit ?

Autotech

Cupra_
23 mars 2011
Varit uppe i någon annan tråd här, ev i support-forumet.. Det är många som fått det där och det är ren skit som du säkert förstår.

Spirit of excellence
22 Inlägg
23 mars 2011
Tjenare!

Fick samma skit i brevlådan, 13.3!

Åkte rakt ner i "slasken"

// Bosse

Rejsa ?
2 959 Inlägg
23 mars 2011
Trådstartare
Ahaa okay, då är det inte bara mitt konto det drabbat.
Är väl lungt så länge det bara händer någon gång eller två, hoppas bara inte det fortsätter att ramla in massa sån skit.

Autotech

Sleeper
3 084 Inlägg
23 mars 2011
Vafan!! Vänstrar min brud *arg* :'(

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
23 mars 2011
På många olika forum finns spamare som regga sig enbart för att posta sånt sk-t, det är bara att slänga det utan svara.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Rejsa ?
2 959 Inlägg
23 mars 2011
Trådstartare
Sushikocken skrev:
Vafan!! Vänstrar min brud *arg* :'(

Asså, fan jag som blev riktigt sugen när jag läste detta tongue

Autotech

260 Inlägg
24 mars 2011
Fick ett vettigt PM:

Hej
Mitt namn är Anita, jag är lång och sexig ung flicka, efter att ha läst din profil, kommer jag vilja ha en relation med dig, kan du skriva till mig på
anita2atif01@yahoo.com
vi kan börja därifrån, även jag kommer att skicka er min bild, kommer jag att vänta eftersom jag har något mycket viktigt att berätta för dig, ta hand och massor av
kärlek, Gud välsigna
(anita2atif01@yahoo.com)
Anita

Den som skrivit var vänlig att översätta till engelska också!
Självklart har jag mailat min framtida fru.

Maskinförare
287 Inlägg
24 mars 2011
Ha har fått ett lika dant men då hette hon Rita big_smile Fick mej ett jäkla gått skratt.. Känns skönt att det är fler som har fått det smile Men tråkigt att det händer här.. Själv så svarade jag inte då man har tjejen i mitt liv sedan många år tebax

Sleeper
3 084 Inlägg
25 mars 2011
prova på å scambaita bedra bedragarna big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Saabifierad
2 031 Inlägg
26 mars 2011
mackyfr skrev:
Fick ett vettigt PM:

Hej
Mitt namn är Anita, jag är lång och sexig ung flicka, efter att ha läst din profil, kommer jag vilja ha en relation med dig, kan du skriva till mig på
anita2atif01@yahoo.com
vi kan börja därifrån, även jag kommer att skicka er min bild, kommer jag att vänta eftersom jag har något mycket viktigt att berätta för dig, ta hand och massor av
kärlek, Gud välsigna
(anita2atif01@yahoo.com)
Anita

Den som skrivit var vänlig att översätta till engelska också!
Självklart har jag mailat min framtida fru.

Hehehe lol

"Mackyfr jag har något att berätta, jag heter egentligen inte Anita utan jag heter Bertil och jag vill bara säga att jag har lånat lite bensin ifrån din bil, det var lite som en kul grej du vet, grabbar emellan, så bli inte arg om det är brytmärken på din tanklucka och bilens tank är tom. Jag lovar att betala tillbaka någon gång, kanske, jag är inte säker, det var ju ändå bara 50 liter bensin. Gud välsigne dig.
Senast redigerat av Slash (26 mars 2011)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

831 Inlägg
29 mars 2011
Haha skön! Är Anita en ny moderator eller?

283 Inlägg
30 mars 2011
Men Becky ville ju ha en relation med mig, och nu när min fru läste mailet så vill hon avsluta sin relation med mig! Vad ska jag göra mad jag vill ju har relation med båda big_smile

Sök