Jag fick denna bilen av pappa April 2009, en 740 var inte den bilen han tänkt sig... En Renault Clio -05a tyckte han verkade betydligt bättre! Vi kollade även på Volvo 850 och diverse Bmw´n men det blev 740 endå :) Jag vela... Visa mer
Omöjligt att få tag i bakljus ju ja den är fin och bakljusen som nya Dock har de jag köpte den av kladdat på rosten med nån tjock färg kan va nått mot rost sen färgen ovanpå. Är inga hål eller nått men behövs lite omlackning för att jag skulle bli nöjd är under list på dörrar och skärmkanter annars jättefin
Omöjligt att få tag i bakljus ju ja den är fin och bakljusen som nya Dock har de jag köpte den av kladdat på rosten med nån tjock färg kan va nått mot rost sen färgen ovanpå. Är inga hål eller nått men behövs lite omlackning för att jag skulle bli nöjd är under list på dörrar och skärmkanter annars jättefin
Byt den 760in mot min då så har du ngt fränt att åka i som är bessat länge och skattebefriad
Jag som är en Evig pessimist om Volvo, har jämt sagt att de är fula, går inte få fina.
Trodde detta var sant..... tills nu då jag hamnade i din tråd Emelie, Får lov att krypa till korset och säga jag haft fel.
Denna Volvon är ju skitsnygg, jag är till och med lite avundsjuk, det vill inte säga lite, trodde aldrig det skulle hända jag skulle bli avundsjuk på en VOLVO, hahahaha!
Bra jobbat, kommer självklart följa fortsättningen, lycka till!
Jag som är en Evig pessimist om Volvo, har jämt sagt att de är fula, går inte få fina.
Trodde detta var sant..... tills nu då jag hamnade i din tråd Emelie, Får lov att krypa till korset och säga jag haft fel.
Denna Volvon är ju skitsnygg, jag är till och med lite avundsjuk, det vill inte säga lite, trodde aldrig det skulle hända jag skulle bli avundsjuk på en VOLVO, hahahaha!
Bra jobbat, kommer självklart följa fortsättningen, lycka till!
Tack jätte kul att höra gillade inte heller 740 modellen från början tyckte de var asfula. Eller ja de är de väl än. Men med en sänkning blir det en helt annan bil Jag var inne bara på BMW i början men ja de blev inte riktigt så även fast drömmen är en BMW e60