Bara bläddrat lite snabbt i de sista två sidorna i tråden här nu..
Förra året var det ju rätt mycket polis, avspärrningar, helikopter osv.. Jag var på lördagen förra året, och då var det öppet in och ut till a6 parkeringen till en början på kvällen, senare spärrade dem av infarterna. Man hörde små rykten om andra vägar, vi lyckades smita in på bussfil, men att kunna fylla hela a6 genom att använda bara bussfilen verkar lite småknepigt..
För en annan som är utsocknes, och endast var vid a6 och biltema... Vart tar man vägen iår? Har ju hört mycket rykten om Kraft-tag i form av fler avspärrningar och mycket fler poliser..
( Att ställa sig i miltals kö för att komma fram och trängas med 22 personer per kvadratmeter på "rökshowen" är verkligen inte aktuellt.. efter ha stått i monter hela dagen vill man ha lite andrum med go däck rök på kvällen! )
För att bli gammal och erfaren,
Måste man ha varit ung och dum.
Se till att komma i tid till A6. A6 center stänger 18.00 och då lär farbror blå vara snabb att göra livet surt och spärra av så att det står härliga till. Börja åka till A6 vid 16.30 så bör det inte vara några problem att ta sig in. Om det så skulle vara så att det är avspärrat kan man ju alltid hävda att man skall in på A6 och köpa en förlovningsring till frugan eller så. Jag åker till A6 16.30 i alla fall och tar lite käk
Se till att komma i tid till A6. A6 center stänger 18.00 och då lär farbror blå vara snabb att göra livet surt och spärra av så att det står härliga till. Börja åka till A6 vid 16.30 så bör det inte vara några problem att ta sig in. Om det så skulle vara så att det är avspärrat kan man ju alltid hävda att man skall in på A6 och köpa en förlovningsring till frugan eller så. Jag åker till A6 16.30 i alla fall och tar lite käk
Lät vettigt, Surt att man inte kmr ifrån Elmia i tid bara, lär ju stanna till 18:30/19:00, jäklar... tror ni dem spärrar bussfilen iår?
För att bli gammal och erfaren,
Måste man ha varit ung och dum.
Åk dit, ställ bilen på lämplig plats. Åk polarens bil tillbaka. Ställ bilen någonstans utanför avspärrningarna. Ta en prommenad på 10-15min. Vips: du är inne på området med bil
Åk dit, ställ bilen på lämplig plats. Åk polarens bil tillbaka. Ställ bilen någonstans utanför avspärrningarna. Ta en prommenad på 10-15min. Vips: du är inne på området med bil
Hallå alla! Har lite info till alla bilintresserade ang Påsken i JKPG. Polisen kommer inte försöka stänga av A6, Dock kommer det vara mer poliser där än föregående år. Elmia kommer bli "stängt" förr eller senare..Dock så kommer A6 vara där all night! Se bara till att köra lugnt o ha kul, Inte hålla på o kasta mynt/flaskor på farbröderna om dom kommer in, dom kommer inte lyckas stänga av ändå Köp för fan mycke käk på donken också! haha..jobbade där förra året..fy fan va fint de va! Ha en bra påsk, Kör lugnt o ha kul! MVH
Hallå alla! Har lite info till alla bilintresserade ang Påsken i JKPG. Polisen kommer inte försöka stänga av A6, Dock kommer det vara mer poliser där än föregående år. Elmia kommer bli "stängt" förr eller senare..Dock så kommer A6 vara där all night! Se bara till att köra lugnt o ha kul, Inte hålla på o kasta mynt/flaskor på farbröderna om dom kommer in, dom kommer inte lyckas stänga av ändå Köp för fan mycke käk på donken också! haha..jobbade där förra året..fy fan va fint de va! Ha en bra påsk, Kör lugnt o ha kul! MVH
Äter alltid chicken på donken och den får man ALLTID vänta på, spelar ingen roll om amn beställer i Örkelljunga, Stockholm, Amerika eller Spanien, men på A6 förra året var dem redan klara!
om det skulle skita sig på a6 så finns det ju alltid Mediamarkt,solåsen eller alt mitt i stan? svarta sträck ser likadana ut oavsett om du är i city eller på a6
någon som vet om det blir bra drag på a6 parkeringen på fredagen? eller e de bæst på lørdagen? åker från oslo med ett gæng så lite skit å komma upp å hitta a6 tomt:(
någon som vet om det blir bra drag på a6 parkeringen på fredagen? eller e de bæst på lørdagen? åker från oslo med ett gæng så lite skit å komma upp å hitta a6 tomt:(
om ni kommer från oslo e de nog bäst ni tar lördagen. flest folk kommer då mvh