2737
Sök

Angående: Bus på Elmia!

OEM <3
6 957 Inlägg
20 april 2011
940RDALLE skrev:
jönköping är stort, lika många poliser ( jobbande i jönköping) som bilintresserade kommer det alldrig finnas under denna helg! vi får inte låtas tryckas ner av dom, på lördag ska vi fan ha kul big_smile Någon stans att leka kommer vi alltid ha smile

"Tryckas ner av dom" det är väl för fan inte Gestapo vi snackar om..? det är våran svenska polis, dom vill nog ingen illa under påsk, dom är ju där för att allt inte ska balla ur, vet nog ingen som mer än gärna skulle vilja
ha dreggfull 17-åring springades och allmänt svinig kring sin bil, eller? smile

OEM <3

192 Inlägg
20 april 2011
Nitrometanskada skrev:
Kände dem sig hotade? Av vem då? Har varken, sett, hört eller läst någonting om att någon skulle ha varit hotfull mot polisen..

det var ju fan med på nyhetera när folk kasta glasflaskor o sten mot polisen o deras bilar så gävla lågt fan dom gör sitt jobb o visar vi att vi är intresserade av bilar o ej dom så kommer dom att sluta bry sig så dant:D

1 150 Inlägg
20 april 2011
Bjork skrev:
940RDALLE skrev:
jönköping är stort, lika många poliser ( jobbande i jönköping) som bilintresserade kommer det alldrig finnas under denna helg! vi får inte låtas tryckas ner av dom, på lördag ska vi fan ha kul big_smile Någon stans att leka kommer vi alltid ha smile

"Tryckas ner av dom" det är väl för fan inte Gestapo vi snackar om..? det är våran svenska polis, dom vill nog ingen illa under påsk, dom är ju där för att allt inte ska balla ur, vet nog ingen som mer än gärna skulle vilja

håller helt med dom 2 senaste åren har de spårat ur.... för ca 4 årsen på a6 så var de nästan lika mkt folk fast de grisades inte ner så innehelvete va mer ordning då har nästan blivit en sport vem kan svina mest ?

OEM <3
6 957 Inlägg
20 april 2011
lelleal skrev:
Bjork skrev:
940RDALLE skrev:

håller helt med dom 2 senaste åren har de spårat ur.... för ca 4 årsen på a6 så var de nästan lika mkt folk fast de grisades inte ner så innehelvete va mer ordning då har nästan blivit en sport vem kan svina mest ?

För 4 år sen kunde man ju glida omkring på A6 utan att bekymra sig om glas överallt..idag är det tvärtom

OEM <3

192 Inlägg
20 april 2011
ekelund88 skrev:
940RDALLE skrev:

exakt finns sjukligt mycket ställen o vara på däruppe smile

exakt o roligt som fan ska det bli:D

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
20 april 2011
Bjork skrev:
lelleal skrev:
Bjork skrev:

För 4 år sen kunde man ju glida omkring på A6 utan att bekymra sig om glas överallt..idag är det tvärtom

Ja, fattar inte varför det måste skräpas ner och svinas så mkt hmm

953 Inlägg
20 april 2011
håller helt med man kan fan ha kul utan skräp och dylikt. vi vill ju alla se andras bila och dela intresse så snälla skärp er iår

OEM <3
6 957 Inlägg
20 april 2011
Marcus_89 skrev:
Bjork skrev:
lelleal skrev:

Ja, fattar inte varför det måste skräpas ner och svinas så mkt hmm

Jävla 90-talister wink Haha ne skämt åsido..det är rätt knepigt att det bara har tvärvänt så, det är ju dom 2 senaste åren som det har fallerat totalt, förut var de ju inget prat, gnäll om A6 och dess parkering.

OEM <3

87 Inlägg
20 april 2011
Allt är raggarnas fel. big_smile

Hur kul kommer det bli att stå och trängas med 1000 pers på den lilla plätten bakom Elmia. Finns ju andra parkeringar med plats för alla för bövelen.
Senast redigerat av ee (20 april 2011)

Gött mos
1 096 Inlägg
20 april 2011
fredde_86 skrev:
Nitrometanskada skrev:
Kände dem sig hotade? Av vem då? Har varken, sett, hört eller läst någonting om att någon skulle ha varit hotfull mot polisen..

det var ju fan med på nyhetera när folk kasta glasflaskor o sten mot polisen o deras bilar så gävla lågt fan dom gör sitt jobb o visar vi att vi är intresserade av bilar o ej dom så kommer dom att sluta bry sig så dant:D

Okey, men jag bor i Skåne o de lokalnyheterna sänds inte här tongue

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
20 april 2011
Om folk kan lämna alkoholen hemma så blir det mesta bättre.
Då slipper man nedskräpning, vandalism m.m

Sen istället för folk slänger sina donken papper på marken osv så kan man väl lika med ta med det i sin bil?
Oftast är det slöfockar som gör det som ändå har jävla skitigt i sin bil tongue

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
20 april 2011
Fan, ska nog fan fota folk som skräpar ner och lägga ut.

Album - "Kvällsaktiviteter - NEDSKRÄPNING"

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

1 738 Inlägg
20 april 2011
Bjork skrev:
940RDALLE skrev:

jag vet inte vart du är under elmia kvällen, men jag syftade mer på streetracen! Där springer det inte runt några spritfyllda 17 åringar utan poliser som föser bort oss!! Rätt irriterande faktiskt när det hålls där ingen störs eller möter bilar, samt att det oftast är under väl arrangering av "crew" på såna hära stora träffar!

OEM <3
6 957 Inlägg
20 april 2011
940RDALLE skrev:
Bjork skrev:
940RDALLE skrev:

jag vet inte vart du är under elmia kvällen, men jag syftade mer på streetracen! Där springer det inte runt några spritfyllda 17 åringar utan poliser som föser bort oss!! Rätt irriterande faktiskt när det hålls där ingen störs eller möter bilar, samt att det oftast är under väl arrangering av "crew" på såna hära stora träffar!

Jag är överallt och lite till, typ tongue Du nämnde inget om race, lät som på dig att det skulle svinas på parkeringar (då menar jag inte börnandet utan fylleriet)

Racet förra året fick väl vara i fred väl? Skulle ju bli samma iår igen..vilket jag tkr är toppen! big_smile var bra
förra året.

Mena inget illa personligen mot just dig, bara ren missuppfattning.

OEM <3

Bmw Love
164 Inlägg
21 april 2011
jag har inget emot att folk tar sig ett par kalla och glider runt. Men finns ju alltid folk som tar 7-14 öl för mycket och det är synd. Tycker att det borde finnas lite mer papperskorgar och grejor som man kan kasta grejorna i.

Men orka snacka problem.. nu pratar vi förväntningar tongue
det var någon som frågade när folk gled inne i stan.. folk glider runt hela tiden. det är bara att följa med någon bil du gillar och glida wink

Bmw är ingen bil, det är en livstil!

61 Inlägg
21 april 2011
ingen som tänkt på att hela solåsen finns istället för a6 tongue

4 Inlägg
21 april 2011
Nu kan man äntligen säga - Imorgon är det dags smile Åker ner fredag !

Bmw Love
164 Inlägg
21 april 2011
Gott Zect big_smile

Bmw är ingen bil, det är en livstil!

1 738 Inlägg
21 april 2011
Bjork skrev:
940RDALLE skrev:
Bjork skrev:

Jag är överallt och lite till, typ tongue Du nämnde inget om race, lät som på dig att det skulle svinas på parkeringar (då menar jag inte börnandet utan fylleriet)

Racet förra året fick väl vara i fred väl? Skulle ju bli samma iår igen..vilket jag tkr är toppen! big_smile var bra
förra året.

Mena inget illa personligen mot just dig, bara ren missuppfattning.

Haha okej, ne det är klart jag bände ju faktiskt inget om det, visste inte hur mycket man kunde avslöja om racen men hoppas du o alla får en lyckad träff!!

Mvh

953 Inlägg
21 april 2011
vad sägs om träff redan ikväll för oss som vill. Biltema kl 21=)

Sök