2940
Sök

Angående: Bus på Elmia!

109 Inlägg
21 april 2011
MadeByMe skrev:
Fan, ska nog fan fota folk som skräpar ner och lägga ut.

Album - "Kvällsaktiviteter - NEDSKRÄPNING"

x2 på den

Lägg till allmänt svineri också smile

Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

462 Inlägg
21 april 2011
Driver_85 skrev:
vad sägs om träff redan ikväll för oss som vill. Biltema kl 21=)

Låter som en bra idé! big_smile

953 Inlägg
21 april 2011
Kör vi på de. Så ALLA som nu kommer ikväll BILTEMA kl 21:00

STREETRACER
892 Inlägg
21 april 2011
Det är juh även rätt känt att ELMIA-lördagen är ett enda stort fyllslag för vääldigt många... så.. vad händer när man slänger ihop 5-6000 fyllon (om det räcker?) på en liiten trång plats? jo, det kommer bli slagsmål o mera slagsmål.. fylla o trängsel går liksom inte bra ihop =/ folk har väldiga problem att kontrollera sig.. speciellt , trötta efter mässan och hungriga o griniga m.m.  jag tror inte det kommer sluta bra..

Sen kommer det bara vara de främsta 2-4 raderna som faktiskt ser nånting av "showen" ,resten kommer bara vara sura över att inte få se nånting o så kommer det trängas ännu mer o fler slagsmål kommer att utbryta..

Jag hejar på att hålla traditionen med att ,speka o rejsa sönder hela jönköping, vid liv. Kommer nog bli lugnast så... smile  mvh

Bmc Crew

2 924 Inlägg
21 april 2011
Måste bara instämma, nedskräpning, ordning och reda under lördagen på Elmia kommer aldrig inträffa... om de inte bara stänger av A6 vid infarten denna dag (vilket även det känns orimligt)

...Å ju bättre väder det blir, desto mer fylla, stök å svineri...

Hoppas folk inte missat att det är en intressant Rallysprint utomhus på Elmia under söndagen smile
http://www.custommotorshow.se/images/pr … 1cb68e.pdf
(smart lägga på söndag, bör motverka ovanstående om än marginellt då det ska bli bra väder...)

~ Life is short, have FUN! ~

343 Inlägg
21 april 2011
vet ine om någon har sagt detta innan. men nu finns det även 2st polis helikoptrar i stan:(

det luktar bränt gummi
(Dyslektiker)!

Arn Racing
383 Inlägg
21 april 2011
Kompisen berättade att han hade läst i tidningen om att det skulle vara strängare vad gäller avstängda parkeringar i år...

(vågar knappt tänka på hur stan kommer att se ut om alla parkeringar är avstängda)
Men vad gör man om alla parkeringar är avstängda? Vart kommer alla åka?smile Nån som vet eller tror sig veta skriv gärna:) Här eller i PM smile
Senast redigerat av sachman (21 april 2011)

Arn Racing

953 Inlägg
21 april 2011
Sachman du kan vara lugn de kommer se ut som alltid med början ikväll

Exporterad Colombian
812 Inlägg
Gött mos
1 096 Inlägg
21 april 2011
Sketstopp24v skrev:
Det är juh även rätt känt att ELMIA-lördagen är ett enda stort fyllslag för vääldigt många... så.. vad händer när man slänger ihop 5-6000 fyllon (om det räcker?) på en liiten trång plats? jo, det kommer bli slagsmål o mera slagsmål.. fylla o trängsel går liksom inte bra ihop =/ folk har väldiga problem att kontrollera sig.. speciellt , trötta efter mässan och hungriga o griniga m.m.  jag tror inte det kommer sluta bra..

Sen kommer det bara vara de främsta 2-4 raderna som faktiskt ser nånting av "showen" ,resten kommer bara vara sura över att inte få se nånting o så kommer det trängas ännu mer o fler slagsmål kommer att utbryta..

Jag hejar på att hålla traditionen med att ,speka o rejsa sönder hela jönköping, vid liv. Kommer nog bli lugnast så... smile  mvh

Men vi gör såhär, om någon svinar sig och bråkar så slår vi dem?

lol

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

462 Inlägg
21 april 2011
Nitrometanskada skrev:
Sketstopp24v skrev:

Men vi gör såhär, om någon svinar sig och bråkar så slår vi dem?

lol

+1 :-D

6 851 Inlägg
21 april 2011
Bråk brukar det väl inte vara så mycke av under just Elmia mässan. Men att det stökas ner en jävla massa stämmer bra. Men många,eller de flesta, även om de är askalas vill kolla på bilarna på kvällen och träffas och snacka. Men visst, lite stök brukar det vara, men det finns andra helger då det är mindre folk i stan som brukar resultera i fler bråk och stök.

Tyvärr blir det kanske inte Feltema för mej ikväll..men man kanske hinner ändra sig.haha

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
22 april 2011
Vart i Jönköping kan man stå utan att folk burnat på sin bil eller kastar glasflaskor? Det vill säga där det är lite mer sansat wink
Vill se bilar, inte fylla bråk och förstörelse.

UhrJr skrev:
Nitrometanskada skrev:
karlsson_6 skrev:
Hoppas du skojjar?

Lätt att folk var hotfulla, Kastade pengar,ölburkar,glasflaskor m.m

http://www.youtube.com/watch?v=i0MHhqt4 … re=related

http://www.youtube.com/watch?v=RQuAdNsYE4o

Det där har jag aldrig sett förut, alla kan ha fel, jag hade fel här :p

Det jag såg i de två länkarna var fan det pinsammaste jag sett.
Ni ser aldrig mig ståendes och kasta glåpord och mynt på en polis.

Det var verkligen pinsamt att bara se på! Att folk beter sig så!
Men visst, folk vågar när det är så många andra runt omkring, pratar polisen med dom ensamma är dom nog snälla som lamm och vågar inget alls! lol
Senast redigerat av Thunderbird88 (22 april 2011)

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

193 Inlägg
22 april 2011
WilliamL skrev:
pratade precis med en polare vars fader är snut. Han sa att det dom kommer göra att ställa ut  grejor som gör det svårare för folk att typ åka runt och sladda, vilket betyder att det fortfarande kommer gå att burna. Plus att poliserna kände sig hotade förra året därför tillsätter dom fler detta året.

Så A6 kommer inte vara stängt. bara lite mer begränsat. men va fan vill man sladda gärnet så finns det ju massa andra parkeringsplatser osv osv smile

Man kan ju alltid drifta runt betongsuggorna! big_smile

193 Inlägg
22 april 2011
Kommunen tar bort alla ytor vi kan vara på, men dom tänker inte så långt att konsekvenserna blir till att folk åker runt och driftar/burnar/racar i stan där risken är mycket större att en olycka kan ske. Folk som vistas på t ex A6 efter stängning är med på att bilar kör fort, burnar och i vissa fall vårdslöst och utom kontroll. Vanligt folk nere i stan är inte alls beredda på att folk kör på detta sätt på en allmän väg.
Den dagen en dödsolycka sker kanske dom ger oss någonstans att vara..

Till Thunderbird88, ovanför coop parkeringen. HTH kök eller vad det heter, där står din bil orörd smile

953 Inlägg
22 april 2011
Så som det har varit de senaste 2 åren har de aldrig varit. nu syfta jag mer på bråk och nedskräpning raggarna höll till på Atollen och skräpade där  vi andra höll till på a6 tycker de ska vara så så slipper vi skiten

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
22 april 2011
Varför måste alla dessa "raggare" vara så jävla äckliga egentligen?
Måste skita ner överallt dom är, vara allmänt jävliga och visa deras 50kg ölkagge på buken.

Det är så allmänt vidrigt att det faktiskt inte finns ord till det. Då är det NÄSTAN så att jag föredrar "blöj raggare". Dvs, Volvo bönder som försöker vara raggare. dom är sviniga dom med men man slipper se den där jävla kaggen på buken.

Älskar jänkare men raggare är fan pinsamt hmm
Senast redigerat av Thunderbird88 (22 april 2011)

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

83 Inlägg
22 april 2011
Thunderbird88 skrev:
Varför måste alla dessa "raggare" vara så jävla äckliga egentligen?
Måste skita ner överallt dom är, vara allmänt jävliga och visa deras 50kg ölkagge på buken.

Det är så allmänt vidrigt att det faktiskt inte finns ord till det. Då är det NÄSTAN så att jag föredrar "blöj raggare". Dvs, Volvo bönder som försöker vara raggare. dom är sviniga dom med men man slipper se den där jävla kaggen på buken.

Älskar jänkare men raggare är fan pinsamt hmm

Tror du alla är såna?
Det finns bra raggare och sviniga raggare, precis som med japs folk och annat.
Alla är inte idioter och skräpar ner.

Och deras kagge? :S Jag fattar inte. Du behöver väl inte titta på dom.
Jag vet inte vad problemet är? Typ 1 miljon svenskar är överviktiga.

Är inte raggare eller överviktig men jag tyckte att det är mer du som är "äcklig" och "vidrig" som skriver sånt :S

Glad Påsk!

Haj fajv, verri naaaajs

Sideway Is The Only Way.
71 Inlägg
22 april 2011
Allmänt knepigt folk kan ju hålla sig borta låter ju bra big_smile Alla bilintresserade ska få lyssna på däcktjut och känna doften av däckrök. Men att få bilarna nedkladdade, punkterade däck av glasflaskor och diverse annan skit kan vi klara oss utan...

Hell Yeah!

Sök