Golfen genomgår en totalrenovering. Alla chassidelar pulverlackas, alla bultar byts ut till rostfria/syrafasta, alla kablar och en del slangar kläs med kabelstrumpa osv :)
Jag hade gärna glasblästrat den till dig=) Saknar den tiden när jag blästrade typ varje dag efter jobbet... Har själv två skåp men ingen kraftig kompressor=(
Jag hade gärna glasblästrat den till dig=) Saknar den tiden när jag blästrade typ varje dag efter jobbet... Har själv två skåp men ingen kraftig kompressor=(
De var en snäll tanke
Har du bytt jobb nu, varför du inte kan göra de längre? Du får börja spara! Brukar ju dyka upp begagnade för nån tusing
Jag har aldrig sett en glasblästrad del utan lack, men jag tror faktiskt inte att ytan blir SÅ mycket bättre än den yta jag får när jag blästrar! Dessutom kommer styrväxeln knappt att synas när motorn är på plats.. Fast du vet hur det är, även om ingen annan ser det så vet du själv om det
Gul är ingen dum tanke! Vad är det för färg på fjädrar/coilsen annars? Kör på samma färg som de har så får du blir det lite tanke bakom det hela
Näe de är snyggt! Men som du säger är INGET annat gult
Fjäderbenen är silver och fjädrarna svarta! Nångång i framtiden ska det monteras coilovers så färgerna kommer ändras! Näe jag vet fan inte hur jag ska göra..! Vill ju att allt ska flyta ihop med varann! Ska jag måsta hitta samma silver som pulverlacken är för att få det bra?
Blir en kort uppdatering ikväll! Har tyvärr inte hunnit göra i närheten av så mycket jag skulle vilja..
Började lite smått på att måla motorfästena idag!
Har dessutom lämnat kylarbalken till grannen, om jag känner han rätt har jag tillbaka den imorrn! 4st nya bussningar är det som han ska pressa dit åt mig
Kör på en röd annars som påminner väldigt mycket om den röda bilen är i? Såsett så har du en "matchpoint" och det spelar egentligen ingen roll vad det blir för färg på coilsen
Kör på en röd annars som påminner väldigt mycket om den röda bilen är i? Såsett så har du en "matchpoint" och det spelar egentligen ingen roll vad det blir för färg på coilsen
Jo du har en poäng! Men de blir inte för mycket rött då?
Lite jobbigt att matcha allt när man har 3st färger..!