2557
Sök

Erfarenhet race-shop.com

43 Inlägg
5 april 2011
Trådstartare
Hej , undrar om det finns någon som har några bra erfarenheter av detta företag.
Har lagt en order då jag läste det fanns bra betyg på diverse forum men än så länge inte fått mina saker.
Beställde mina varor i februari och har skickat mail , ringt men inga svar någonstans.
Nu är min fråga är det bara jag som har problem eller finns det flera?

Industrisnickare
48 Inlägg
5 april 2011
åfan segt men har du betalat för grejerna än?

Gött mos
1 096 Inlägg
5 april 2011
Känner både far och son Kretz väl sen många år tillbaks. Ytterst, ytterst seriösa och ambitiösa.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

43 Inlägg
5 april 2011
Trådstartare
Nitrometanskada skrev:
Känner både far och son Kretz väl sen många år tillbaks. Ytterst, ytterst seriösa och ambitiösa.

Ok låter ju bra , dock så känns det ite surt då man inte får några svar , självklart kan jag ha förståelse för att det kan bli förseningar eller att dom har tappat bort ordern , dock skulle jag i alla fall förvänta mig ett svar av något slag efter 2 månader.

Gött mos
1 096 Inlägg
5 april 2011
tomten71 skrev:
Nitrometanskada skrev:

Ok låter ju bra , dock så känns det ite surt då man inte får några svar , självklart kan jag ha förståelse för att det kan bli förseningar eller att dom har tappat bort ordern , dock skulle jag i alla fall förvänta mig ett svar av något slag efter 2 månader.

Absolut, det är märkligt. Inte alls min uppfattning om dem, föreslår att du ringer igen.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

43 Inlägg
5 april 2011
Trådstartare
tobbed skrev:
åfan segt men har du betalat för grejerna än?

Nej som tur är har jag inte gjort det , tog sakerna på postförskott.

Sök