4139
Sök

MK4an har lämnat min sida! Nytt stance bygge kommer! R.I.P

Only stance works by R.Håveland aka Mingan Visit my page: https://www.facebook.com/OutstandingStance

Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
441 921 Visningar
Uppdaterades senast 3 mars 2013
2 322 Inlägg
2 augusti 2011
Trådstartare
stoltosmart skrev:
mingan77 skrev:
här kommer en bild till..
jag höjde upp bakänden   2cm för jag skulle  köra folk i den,  har den dagligen till jobbet så dom måste kunna åka i den smile
Men den sänks  dagen innan träffen så va inte oroliga smile  fram ska sänkas  nån cm till om det går, har ingen vals så jag kan valsa skärmkanterna men vi får se.. den är låg redan nu som den är fram smile

inte mycket man ser med  0.5 grader shims men det är ju lite synligt  på bilden smile
här är bilden:
http://i1198.photobucket.com/albums/aa4 … format.jpg

fan så sjysst

tackar så mkt.. men som sagt 1 graders shims hade ju inte suttit fel heller smile

890 Inlägg
2 augusti 2011
mingan77 skrev:
stoltosmart skrev:
mingan77 skrev:
här kommer en bild till..
jag höjde upp bakänden   2cm för jag skulle  köra folk i den,  har den dagligen till jobbet så dom måste kunna åka i den smile
Men den sänks  dagen innan träffen så va inte oroliga smile  fram ska sänkas  nån cm till om det går, har ingen vals så jag kan valsa skärmkanterna men vi får se.. den är låg redan nu som den är fram smile

inte mycket man ser med  0.5 grader shims men det är ju lite synligt  på bilden smile
här är bilden:
http://i1198.photobucket.com/albums/aa4 … format.jpg

fan så sjysst

tackar så mkt.. men som sagt 1 graders shims hade ju inte suttit fel heller smile

ne allt kan alltid bli bätter eller hur

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.

2 322 Inlägg
2 augusti 2011
Trådstartare
stoltosmart skrev:
mingan77 skrev:
stoltosmart skrev:

fan så sjysst

ne allt kan alltid bli bätter eller hur

ojaaa hele tiden..   hoppas jahre kjolarna passar med smile

Skrap
2 098 Inlägg
2 augusti 2011
super fräck golf mannen! big_smile

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)

2 322 Inlägg
2 augusti 2011
Trådstartare
JofooN skrev:
super fräck golf mannen! big_smile

hehe  tackar smile

Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
3 augusti 2011
Väldigt okunnig nu... Shims??

Ont om hästkrafter är det gott om.

2 322 Inlägg
3 augusti 2011
Trådstartare
Sqweebz skrev:
Väldigt okunnig nu... Shims??

jag är så kass på att förklara  men  det är som en platta/kil som är sned och den sätter man bakom navfästet bak på bakaxeln 0.5grader upp till flera grader så får du däcken sneda,, typ du ställer cambern  fram på bilen. fan jag är helt värdelös på att förklara men  här är en bild  som du kanske kan förstå mer..
som sagt.. värdelös på att förklara så någon annan kan förklara bättre än mig smile
http://i1198.photobucket.com/albums/aa448/mingan77/digital_art_bora.jpg

588 Inlägg
3 augusti 2011
jag tror jag vet  vad du menar smile

Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
4 augusti 2011
Ahaa.. Med shims ställer man alltså chambern bak så att säga. smile Då vet jag juh vad jag ska titta efter på bilden din också. haha

Ont om hästkrafter är det gott om.

2 322 Inlägg
4 augusti 2011
Trådstartare
Sqweebz skrev:
Ahaa.. Med shims ställer man alltså chambern bak så att säga. smile Då vet jag juh vad jag ska titta efter på bilden din också. haha

hahah okej  smile men 0.5grader är inte mkt men har beställt 1 grader.. duger inte de så har jag mina 0.5 lägga till så det blir 1.5 grader på vardera sida smile

2 322 Inlägg
6 augusti 2011
Trådstartare
Efter som jag sitter och väntar på mina jahre sidokjolar och  mina 1 graders shims skall komma så  får jag väl lägga upp lite svartvita bilder. hoppas dom är OK tills vidare. smile

http://i1198.photobucket.com/albums/aa448/mingan77/bw3.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa448/mingan77/bw2.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa448/mingan77/bw1.jpg

90 Inlägg
6 augusti 2011
det va inget pinsamt åk det inte... snyggt jobbat=)

2 322 Inlägg
6 augusti 2011
Trådstartare
xantee skrev:

hahaha så kan man också säga smile   tackar så mkt :9, slutet av aug, så blir den original. smile besiktningstid efter jönköpings träffen

90 Inlägg
6 augusti 2011
mingan77 skrev:
xantee skrev:

hahaha så kan man också säga smile   tackar så mkt :9, slutet av aug, så blir den original. smile besiktningstid efter jönköpings träffen

hur mycket får du plocka ner för besiktningen???

2 322 Inlägg
6 augusti 2011
Trådstartare
xantee skrev:
mingan77 skrev:
xantee skrev:

skruva upp coilsen sätta dit k-hämmarna , krängningsstaget, byta fälgar det är väl det smile

90 Inlägg
6 augusti 2011
mingan77 skrev:
xantee skrev:
mingan77 skrev:

skruva upp coilsen sätta dit k-hämmarna , krängningsstaget, byta fälgar det är väl det smile

då får du sitta med luva till och från besiktningen så att ingen känner igen dig..

2 322 Inlägg
6 augusti 2011
Trådstartare
xantee skrev:
mingan77 skrev:
xantee skrev:

då får du sitta med luva till och från besiktningen så att ingen känner igen dig..

smile

2 322 Inlägg
24 augusti 2011
Trådstartare
Nu har jag nåt som ingen vet om än.. helt galet enligt min åsikt (för mig själv)  mångas drömmar och mina drömmar men nu är drömmen uppfylld smile bilder får ni se efter royal fitment eller på plats smile

har lite beslut ångest.. skall jag ha takräcke och  korg på eller ska jag inte ha det till royal fitment...? vad tycker ni ?

Lever för det cleana, breda & Låga
200 Inlägg
24 augusti 2011
mingan77 skrev:
Nu har jag nåt som ingen vet om än.. helt galet enligt min åsikt (för mig själv)  mångas drömmar och mina drömmar men nu är drömmen uppfylld smile bilder får ni se efter royal fitment eller på plats smile

har lite beslut ångest.. skall jag ha takräcke och  korg på eller ska jag inte ha det till royal fitment...? vad tycker ni ?

Ge takkorgen till mig så kan jag ha den på träffen istället för dig! smile Och du skriver till mig via PM DIRR(!) vad det är du skaffat...

2 322 Inlägg
24 augusti 2011
Trådstartare
AcroN skrev:
mingan77 skrev:

Ge takkorgen till mig så kan jag ha den på träffen istället för dig! smile Och du skriver till mig via PM DIRR(!) vad det är du skaffat...

hahaha korgen är ej till salu.
OCH inget DIRR här inte smile  i wont tell smile

Sök