Klockren händelse på träffen: Dom står och poppar musik ur en liten Toyota som skar i öronen på en ur högtalare som lät riktigt illa. Jag och en kompis tröttnade på dom och ringde dit Dreamcore här på garaget för att visa hur billjud ska låta om man ska stå o visa upp sig!
JAG VISSTE DET! Tyckte verkligen det lät som att det var en MC Motor i saken! Tackar!
hehe granfors bil går som satan:D.. tror det var många som missa när polisen stoppa han när han gasa på kjula
Det missade jag totalt! Ville se vad den lilla rackaren går för! Västmanlands snabbaste gatbil? Haha!
haha, han pratade om att vw lådan har eventuellt en annan utväxling än dom andra han har haft, då bilen kanske gör 50-60 km/h mindre än förra året, men får se vad han gör här näst
Otroligt bra träff faktiskt! Bengtsen gjorde ett mycket bra jobb som inte bara hjälpte mig hitta dit, informerade mig via SMS om vart alla stack sedan osv. Det gillade jag. Tack för en bra träff! Hoppas på Slagsta träffarna i sommar, var bara på en förra sommaren och gillade det skarpt så kommer isåfall komma på fler i sommar!
tackar så mycke hoppas du kommer på nästa träff med
Min var väl det närmaste man kommer en svart chrysler pråm. Jag tittar nog dit nästa gång också om det inte krockar med något. Om man är välkommen That is
I love being a nobody - because nobody is perfect.
Min var väl det närmaste man kommer en svart chrysler pråm. Jag tittar nog dit nästa gång också om det inte krockar med något. Om man är välkommen That is