2440
Sök

Inför: Eskilstuna Träffen #2 28 Maj

15 Inlägg
17 maj 2011
Denna gång borde man ju kunna komma på träffen så länge bilen håller ihop (troligtvis körning på kjula först underdagen) , dax för första ordentliga provturen nu i helgen efter motorrenovering mm wink .

Finraggare
2 381 Inlägg
17 maj 2011
Är det inte 2-hjulingar på Kjula den 28e och sen Mälardalen Open 29-30?

I love being a nobody - because nobody is perfect.

stolt pappa
309 Inlägg
17 maj 2011
Trådstartare
aerojonas skrev:
Dyker ev upp. Är ju körning på Kjula den helgen, så risken finns att man är där smile Synd det är samma datum som Örebromixen också..

fint de smile men de blir nog mycke bilar här med så wink

Bentsen -//- Team Kombi Racing

stolt pappa
309 Inlägg
17 maj 2011
Trådstartare
Plembke skrev:
Denna gång borde man ju kunna komma på träffen så länge bilen håller ihop (troligtvis körning på kjula först underdagen) , dax för första ordentliga provturen nu i helgen efter motorrenovering mm wink .

sweet smile du får köra lungt då ju tongue

Finraggare
2 381 Inlägg
17 maj 2011
Man blir ju lite sugen, skall man orka åka iväg och tömma en tub kanske... hmm...

I love being a nobody - because nobody is perfect.

stolt pappa
309 Inlägg
17 maj 2011
Trådstartare
kameramannen skrev:
Man blir ju lite sugen, skall man orka åka iväg och tömma en tub kanske... hmm...

det är ju inte helt fel smile

5 Inlägg
17 maj 2011
tjatja!
jag kmr på träffen - ser fram emot det faktiskt! smile
va riktigt lyckat förra gången, så tror det kan bli lika lyckat denna gång smile

63 Inlägg
17 maj 2011
CursedAngel skrev:
tjatja!
jag kmr på träffen - ser fram emot det faktiskt! smile
va riktigt lyckat förra gången, så tror det kan bli lika lyckat denna gång smile

Trevligt att du tyckte de:) kommer bli ännu bättre denna gång:)

Watch out for the sleeper
Team Kombi Racing

74 Inlägg
17 maj 2011
Mälardalen Open 28-29. När 2-hjulingarna kör där har jag ingen koll på..

kameramannen skrev:

Skam den som ger sig!

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 249 Inlägg
17 maj 2011
aerojonas skrev:
Mälardalen Open 28-29. När 2-hjulingarna kör där har jag ingen koll på..

kameramannen skrev:

Kolla på www.kjuladragway.com och se om det står nåt där.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

15 Inlägg
17 maj 2011
Bentsen skrev:
Plembke skrev:

Jo det lär väl bli rätt lugnt, kommer inte satsa allt för mycket på starten. Tänkte dra dit för att göra uppkörningen för dragrace licensen så man har den helt klar till kommande körningar.

15 Inlägg
17 maj 2011
kameramannen skrev:

Det är klart du ska göra det

663 Inlägg
17 maj 2011
Plembke skrev:
kameramannen skrev:

Det är klart du ska göra det

pcccchhhh pssschhhh=)) lööööve!

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
17 maj 2011
Jag kan pysa ur luft ur däcket på min bil! pschhhhhhhh!

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

stolt pappa
309 Inlägg
17 maj 2011
Trådstartare
Plembke skrev:
Bentsen skrev:
Plembke skrev:

Jo det lär väl bli rätt lugnt, kommer inte satsa allt för mycket på starten. Tänkte dra dit för att göra uppkörningen för dragrace licensen så man har den helt klar till kommande körningar.

Oki, får man fråga vad du har för bil?? smile

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 249 Inlägg
17 maj 2011
Jag orkar inte läsa igenom tråden utan frågar nu istället. Brukar det vara mycket fylla på de här träffarna?

/Benny

Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

63 Inlägg
17 maj 2011
Vettemannen skrev:
Jag orkar inte läsa igenom tråden utan frågar nu istället. Brukar det vara mycket fylla på de här träffarna?

/Benny

går vell kanske inte att jämnföra med västerås-träffen i lördags..men förra gången var de faktiskt mer än förväntat

Watch out for the sleeper
Team Kombi Racing

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 249 Inlägg
17 maj 2011
BjornL skrev:
Vettemannen skrev:

/Benny

går vell kanske inte att jämnföra med västerås-träffen i lördags..men förra gången var de faktiskt mer än förväntat

Okey, då vet jag.

/Benny

Min youtubekanal!

Finntrollet
640 Inlägg
17 maj 2011
Vettemannen skrev:
BjornL skrev:
Vettemannen skrev:

/Benny

Okey, då vet jag.

/Benny

kan hålla dig sällskap i ett hörn långt från alkoholen (förutom den jag har i tanken då) smile

Jo vars.

stolt pappa
309 Inlägg
18 maj 2011
Trådstartare
Dennan900GL skrev:
Vettemannen skrev:
BjornL skrev:

Okey, då vet jag.

/Benny

kan hålla dig sällskap i ett hörn långt från alkoholen (förutom den jag har i tanken då) smile

Så mycket alkohol var de inte på första träffen, även om man ber folk att lämna spriten hemma så är det alltid någon/några som tar med sig.

Sök