2947
Sök

Backkontakt volvo m46 till m90

Volvo for life
571 Inlägg
22 april 2011
Trådstartare
Hej!

Byter min gamla m46 mot m90 och undrar hur man gör med backkontakten, då det är två stift i m90 lådan och kontakten ser annorlunda ut från m46, någon som har någon bra lösning på det här?

Tack på förhand!

Tobbe

Volvo for life

Gotlänning på drift.. Konstant!
1 325 Inlägg
22 april 2011
steena skrev:
Hej!

Byter min gamla m46 mot m90 och undrar hur man gör med backkontakten, då det är två stift i m90 lådan och kontakten ser annorlunda ut från m46, någon som har någon bra lösning på det här?

Tack på förhand!

Tobbe

Brygga skiten och se om backlyset fungerar? tongue

Volvo for life
571 Inlägg
22 april 2011
Trådstartare
LINGSTROM skrev:
steena skrev:
Hej!

Tack på förhand!

Tobbe

Brygga skiten och se om backlyset fungerar? tongue

Jo det kan jag ju testa, bara det inte blir konflikt då overdrive kablarna är med i gamla kontakten. Får kolla på det lite längre fram, spakstället är inte ens på plats tongue

Volvo for life

602 Inlägg
22 april 2011
Hm tror jag har sett den frågan förut.
Kan kolla runt lite.
Jag har ju inge backljus på mina baklysen så när jag bytte låda så brydde man ju sej inte om de tongue

i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone

Volvo for life
571 Inlägg
22 april 2011
Trådstartare
Nyman_ skrev:
Hm tror jag har sett den frågan förut.
Kan kolla runt lite.
Jag har ju inge backljus på mina baklysen så när jag bytte låda så brydde man ju sej inte om de tongue

Nej precis, dom skiter ju i det på besiktningen men bra om det fungerar så folk ser att man backar tongue sen måste ju många varit med om det här problemet förut. Sitter ju nästan m90 i allt wink

Volvo for life

602 Inlägg
22 april 2011
Mjo de är ju sant :p
Hah jo precis, så jävla många trådar när man söker så man orkar typ inte läsa så mycket.

Men de borde ju bara va att skarva tycker jag,

i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone

Volvo for life
571 Inlägg
22 april 2011
Trådstartare
Nyman_ skrev:
Mjo de är ju sant :p
Hah jo precis, så jävla många trådar när man söker så man orkar typ inte läsa så mycket.

Men de borde ju bara va att skarva tycker jag,

Jo, föresten jag skrev till dig på facebook stötfångarfästena var krokiga =/

Volvo for life

Sök