Byter min gamla m46 mot m90 och undrar hur man gör med backkontakten, då det är två stift i m90 lådan och kontakten ser annorlunda ut från m46, någon som har någon bra lösning på det här?
Byter min gamla m46 mot m90 och undrar hur man gör med backkontakten, då det är två stift i m90 lådan och kontakten ser annorlunda ut från m46, någon som har någon bra lösning på det här?
Byter min gamla m46 mot m90 och undrar hur man gör med backkontakten, då det är två stift i m90 lådan och kontakten ser annorlunda ut från m46, någon som har någon bra lösning på det här?
Tack på förhand!
Tobbe
Brygga skiten och se om backlyset fungerar?
Jo det kan jag ju testa, bara det inte blir konflikt då overdrive kablarna är med i gamla kontakten. Får kolla på det lite längre fram, spakstället är inte ens på plats
Hm tror jag har sett den frågan förut. Kan kolla runt lite. Jag har ju inge backljus på mina baklysen så när jag bytte låda så brydde man ju sej inte om de
i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone
Hm tror jag har sett den frågan förut. Kan kolla runt lite. Jag har ju inge backljus på mina baklysen så när jag bytte låda så brydde man ju sej inte om de
Nej precis, dom skiter ju i det på besiktningen men bra om det fungerar så folk ser att man backar sen måste ju många varit med om det här problemet förut. Sitter ju nästan m90 i allt