Det drar alltid med sig en svans ..
Vi blev omkörda på vägen upp av en volvo och en saab med 2 nakna stjärtar hängandes ut genom rutorna...
Såg massor av packade människor ute på parkeringarna , de gick ju inte in , utan hängde vid bilarna...
Jag själv hoppade Elmia i många år , just pga att man fick dessa insnubblandes i sig överallt på mässan.
En polare fick sin bil stulen på parkeringen ett är , samt andra sina bilar bestulna på blinkersar mm.
Det vore enklast att man helt enkelt tar avstånd från allt vad alkohol innebär, då bilar och sprit inte hör ihop.(jag är absolut inte nykterist , annat än vid bilkörning..) De som har polare som ska med och som inte kan ta vara på sig och sina saker är delvis medskyldiga.
Detta kan nästan jämföras med fotbollshulliganer..
Ett trevligt arrangemang sabbas av några som tar varje tillfälle för att leva jäkel på andras bekostnad.
Det borde vara något att tänka på för de som släpar med sig allt drägg.
Någon måste ju köra , och ge fasen i att köra dit och fördärva för de som är intresserade.
Dokumentera de som svinar och häng ut grisarna!!
Sen att de tar 250kr i entre, det är en annan sak.
På de stora mässor utomlands jag åkt och besökt är det typ 150:- , och då är det 3-4ggr så stort.
Alla har olika intresse , en del gillar plast andra plåt, många gillar effekt och race...
Och , ja , det är skoputsare, telefonförsäljare, nyckelmånglare där med.
Men köp inget av dem, så slipper ni dem där nästa år...
Kanske vore en klar och tydlig signal att entusiasterna själva kräver att vandalisering och fylla upphör kring bilträffar.
Men som sagt , det är svansen som fördärvar..
Senast redigerat av 90q20v (26 april 2011)