Inget elmia för mig nästa år, jävla skit mässa rent ut sagt!!!!!! betala 250 spänn för att se folk sätta på kjolpaket som ser ut som jag vet inte vad?? kan tro att dom köper bara för att dom kan, ingen smak på styling överhuvudtaget. och sen alla jävla företag som typ överfaller en med nyckelbrickor m.m som inte har med bilar att göra. Säger som en på parkeringen sa när man gick förbi honom att det stod ju för fan snyggare bilar utanför mässan än inne! Angående nedskräpningen tycker jag man ska tänka till lite, det är inte bilvalet som gör att man skräpar ner för jag såg jäkligt många japsare som också kastade ut energidrycker, mcd påsar, godispapper m.m från sina bilar. Klassas dom som volvo/ jänk raggare med då? Det är upp till var och en att kasta skräp där det ska va och i de flesta fall handlar det nog om lathet, hur långt man behöver gå för att nå första soptunnan!
Just det en sak till! alla som klagar på volvoraggare m.m har ni vart på vallåkra träffen? där är det iaf 70% volvosar och det är fan knappt en enda ölburk efter den helgen! så frågan är vilka som skräpar ner?
Jag ångrar inte en minut att jag lät bilen stå hemma, för dessa träffar börjar bli som power meet ( TOTAL STADSMISSHANDEL )
Tack för mig hej!