Flytta luft ska det å göra.. Svenskt rekord i Propper Droppers Walled: (ej på tävling ) Genomsnittsvärde: 150,58dB med 11 nästan 10 volt i en odämpad bil och med en olabbad låda ;) :D Bilen gör över 154 db i 25hz :)
Hmm.... en sak jag tänkte på! Vore det inte lättare att sätta i basarna längst bak innan porten? Ser bra ut Philip... Lär komma å lyssna nån dag! Va blir de för basar??
Hmm.... en sak jag tänkte på! Vore det inte lättare att sätta i basarna längst bak innan porten? Ser bra ut Philip... Lär komma å lyssna nån dag! Va blir de för basar??
Porten är löstagbar så det blir å skruva i basarna längst in före
Tycker det fyrkantiga hålet där allt tryck ska ut ser liten ut. Är den större än konarean + portarea tillsammans? Annars bygger du ju in en luftbroms i det hela. Då blir det nog inte så många db som det kan bli?
Tycker det fyrkantiga hålet där allt tryck ska ut ser liten ut. Är den större än konarean + portarea tillsammans? Annars bygger du ju in en luftbroms i det hela. Då blir det nog inte så många db som det kan bli?
suck......
Om det inte blir nå bra, så äre bara å bygga om ^^ inga problem..
jag hade inga problem med förra tunneln då jag hade samma mått på själva tunneln + en 6'' port då ^^ spelade 148,8 i 29Hz musik med det bygget å kunde göra fulla hairtricks ner till 17Hz utan problem..
Ser gött ut pöjk! ett stag mellan väggarna och själva "tunneln hade nog inte skadat dock? Lär bli rätt bra fladder i den biten annars, men det kommer kanske innan allt sätts på plats?
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1