2922
Sök

Snabbkopplingar A/C

629 Inlägg
28 april 2011
Trådstartare
Hej,

Är på jakt efter servicekopplingar / snabbkopplingar till bil a/c, och hoppas ni kan hjälpa mig.
Jobbar som kyltekniker , men det är ett h*lvete att få tag på snabbkopplingarna verkar det som (då jag inte törs köpa dom genom firman, chefen skulle nog titta lite snett wink).
Ahlsell har men dom säljer som sagt inte till privatkunder, samma gäller kylma, dahl etc..

Så nu hoppas jag att någon här vet var man som privatperson kan köpa snabbkopplingar , så man kan koppla på sig och få igång A/Cn på 940n nu när det börjar bli varmt! wink

Jättetacksam för svar!
MVH

Mröh

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
28 april 2011
klart som fan att du skall köpa genom firman, bara snacka med din chef om det innan så bör det inte vara några problem...

629 Inlägg
28 april 2011
Trådstartare
"Jo chefen, hade tänkt att svarta lite o fylla på bil ac, tänkte använda ditt köldmedie också, men de e lugnt va?"
Därför jag är fundersam tongue

Mröh

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
28 april 2011
Men förstår inte problemet. Plocka ut de grejor du behöver på din arbetsgivare, be dom märka fakturan med ditt namn och se till att summan hamnar på löningen. Brukar väl aldrig vara några problem eller jobbar du åt en riktig surkart?

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

16 Inlägg
7 juni 2011
Dagge88 skrev:
Hej,

Är på jakt efter servicekopplingar / snabbkopplingar till bil a/c, och hoppas ni kan hjälpa mig.
Jobbar som kyltekniker , men det är ett h*lvete att få tag på snabbkopplingarna verkar det som (då jag inte törs köpa dom genom firman, chefen skulle nog titta lite snett wink).
Ahlsell har men dom säljer som sagt inte till privatkunder, samma gäller kylma, dahl etc..

Så nu hoppas jag att någon här vet var man som privatperson kan köpa snabbkopplingar , så man kan koppla på sig och få igång A/Cn på 940n nu när det börjar bli varmt! wink

Jättetacksam för svar!
MVH

Hej !

Jag säljer sådana/ Hör av dig!

629 Inlägg
7 juni 2011
Trådstartare
08an skrev:
Dagge88 skrev:
Hej,

Jättetacksam för svar!
MVH

Hej !

Jag säljer sådana/ Hör av dig!

Tack , fast nu har jag hunnit införskaffat mig en lågtrycks koppling, kommer man långt på smile
Men bra att veta iallafall, tack för svaret!

Mröh

Sök