Idag blev det 12 timmar billjud:-) Allt e inkopplat o provspelat och fan vilken bas det blev:D Hertz HSK165 kitsystemet var också sjukt bra tryck i dock så märks det att det e nytt o inte inspelat än:-)
Fick moddas lite för att få plats men det gick:-)
Hade svårt att hitta bra ställe för placeringen av diskanten bak men det löste sig till slut:-)
Ett tag undrade jag vad jag gett mig in på:-/
Säkringar från Biltema, känns som riktigt bra kvalitet:-)
Lådan fick också moddas lite så att det passade o det gick bra. Kommer dock att bygga en ny portad låda istället snart, en vänlig själ vid namn Woodman skulle skissa fram en åt mig. Sjukt tacksam:-)
Tack grabbar!!! Idag blev det till att fortsätta med "racket" så att stegen kunde fästas, körde på en ide som Mange1972 har i sin bil:-)
Måtta o såga.
Stegen på plats
Nu ska man bara hitta på nån ide för att få alla kablar dolda alt göra en glaslucka i golvet, vi får se vad det blir, öppen för förslag:-)
Och nya basarna i också, poppar rätt bra, ska spelas in ett tag nu och jag tänkte även bygga om lådan snart också och då blir det portad låda. Verkar som MDS basar mår bäst av det enligt de som vet bättre än mig:_)
Riktigt jäkla snyggt å bra du fått till det! Ska bli kul att HÖRA oxå vid tillfälle!
MrH skrev:
Snyggt jobbat!
Tack grabbar dock så e jag inte nöjd själv, tycker det ser mest rörigt ut hmm:rolleyes: men då håller man sig sysselsatt ett tag framöver haha. Men det låter bra i alla fall och hör o häpna, jag fick bort mina blinkande lampor:-) Plåtrent och sen blev det bra jordning:-)
Riktigt jäkla snyggt å bra du fått till det! Ska bli kul att HÖRA oxå vid tillfälle!
MrH skrev:
Snyggt jobbat!
Tack grabbar dock så e jag inte nöjd själv, tycker det ser mest rörigt ut hmm:rolleyes: men då håller man sig sysselsatt ett tag framöver haha. Men det låter bra i alla fall och hör o häpna, jag fick bort mina blinkande lampor:-) Plåtrent och sen blev det bra jordning:-)
Ser kanon ut kompis, skönt att det räckte med riktigt jord