4601
Sök

Inför: Rushracing Drift & burnout show +. Med utställning & efterfest Lördag 25Juni

1 738 Inlägg
26 juni 2011
eea skrev:
Får tacka för en bra tillställning. UTAN REGN big_smile

Dock lite ledsen över att föräldrar inte kan hålla riktig koll på barnen, en högtalare fick duktigt med stryk wink

Barn under 5 och hundar är enligt mig jävligt puckat tycker jag att dom har med! Såg en hund som gned sig av plåga i gräset när däckröken kom! Även allt ljud de får stå ut med, usch för såna ägare!
Senast redigerat av 940RDALLE (26 juni 2011)

bappelsin
390 Inlägg
26 juni 2011
Vill tacka alla som kom och gjorde träffen till vad det va...
Sjukt trevligt med trevligt folk att tjöta med.
Till sist ett stort tack till alla RR medlemmar som hjälpte till tongue

108 Inlägg
26 juni 2011
940RDALLE [quote skrev:
Barn under 5 och hundar är enligt mig jävligt puckat tycker jag att dom har med! Såg en hund som gned sig av plåga i gräset när däckröken kom! Även allt ljud de får stå ut med, usch för såna ägare!

Håller med dig där, några föräldrar tyckte inte jag skulle launcha för deras lilla bäbis sov. !!!

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
26 juni 2011
Tack för ett trevligt evenemang, Bilder kommer i kväll eller imorgon!

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

SKÅNE
41 Inlägg
77 Inlägg
26 juni 2011
Det jag inte gillade var att det spelades musik från er "scen"... var alldeles för högt + att det räcker med dem som spelar musik från sina bilar...

1 738 Inlägg
26 juni 2011
men hallå, det var 7 som körde och 100 som kollade på! Vart är alla bilder o filmer? big_smile

747 Inlägg
26 juni 2011
Ja segt med bilder alltså.

Älgahäng Räjsing Club

1 738 Inlägg
26 juni 2011
horsekiller skrev:

Ja, var ju massor av fotografer inne på området o taket m.m! inte en ända bild på min eller kompisens bil än så länge :S
Senast redigerat av 940RDALLE (26 juni 2011)

747 Inlägg
26 juni 2011
940RDALLE skrev:
horsekiller skrev:

Ja, var ju massor av fotografer inne på området o taket m.m! inte en ända bild på min eller kompisens bil än så länge :S

Jag har hittat 2 bilder på min än ;-)

Älgahäng Räjsing Club

1 738 Inlägg
26 juni 2011
horsekiller skrev:
940RDALLE skrev:
horsekiller skrev:

Hehehe lyckost!

747 Inlägg
26 juni 2011
940RDALLE skrev:
horsekiller skrev:
940RDALLE skrev:

Hehehe lyckost!

Vore konstigt om det inte fanns massa bilder och film när jag gjorde åt tio däck ;-)

Älgahäng Räjsing Club

255 Inlägg
26 juni 2011
Någon som har bild eller film på den mörkblåa volvo 944an?
Hade varit kul och se hur man körde, om det var något värt att kolla på mig hehe:)

Gör det ordentligt eller ge fan i det!

www.teamunlimited.se
132 Inlägg
26 juni 2011
[quote=Somar][quote=940RDALLE [quote]Barn under 5 och hundar är enligt mig jävligt puckat tycker jag att dom har med! Såg en hund som gned sig av plåga i gräset när däckröken kom! Även allt ljud de får stå ut med, usch för såna ägare![/quote]
Håller med dig där, några föräldrar tyckte inte jag skulle launcha för deras lilla bäbis sov. !!![/quote]
Haha, då ska man väl stanna hemma? tongue
Tråkigt att det finns sådana människor vid sådana tillfällen. Måste man ta med barnen så finns faktiskt hörselkåpor att använda.

Team Unlimited
www.teamunlimited.se

1 738 Inlägg
26 juni 2011
[quote=eea][quote=Somar][quote=940RDALLE [quote]Barn under 5 och hundar är enligt mig jävligt puckat tycker jag att dom har med! Såg en hund som gned sig av plåga i gräset när däckröken kom! Även allt ljud de får stå ut med, usch för såna ägare![/quote]
Håller med dig där, några föräldrar tyckte inte jag skulle launcha för deras lilla bäbis sov. !!![/quote]
Tråkigt att det finns sådana människor vid sådana tillfällen. Måste man ta med barnen så finns faktiskt hörselkåpor att använda.[/quote]
Eller eventuellt barnvakter/kompisar som kanske kan ställa upp att ha ungen eller hunden nån/några timmar! tyckte synd om hunden som var där, ägaren trodde han lekte när den göra ner huvet i gräset sad våran hund gör likadant när tjejen sprayar med hårspray!

www.teamunlimited.se
132 Inlägg
26 juni 2011
940RDALLE skrev:
eea skrev:
Somar skrev:

Håller med dig där, några föräldrar tyckte inte jag skulle launcha för deras lilla bäbis sov. !!!

Tråkigt att det finns sådana människor vid sådana tillfällen. Måste man ta med barnen så finns faktiskt hörselkåpor att använda.

Eller eventuellt barnvakter/kompisar som kanske kan ställa upp att ha ungen eller hunden nån/några timmar! tyckte synd om hunden som var där, ägaren trodde han lekte när den göra ner huvet i gräset sad våran hund gör likadant när tjejen sprayar med hårspray!

Riktigt illa!

Team Unlimited
www.teamunlimited.se

331 Inlägg
26 juni 2011
Vissa av fotograferna lägger bara upp bilderna på Facebook... Lite tråkigt men men....

1 738 Inlägg
26 juni 2011
Magda skrev:
Vissa av fotograferna lägger bara upp bilderna på Facebook... Lite tråkigt men men....

Inga namn att rekomendera så man kan snoka lite? big_smile

Anderstorp
16 Inlägg
26 juni 2011
tjofs media va där och fotade

Sök