Dock lite ledsen över att föräldrar inte kan hålla riktig koll på barnen, en högtalare fick duktigt med stryk
Barn under 5 och hundar är enligt mig jävligt puckat tycker jag att dom har med! Såg en hund som gned sig av plåga i gräset när däckröken kom! Även allt ljud de får stå ut med, usch för såna ägare!
Vill tacka alla som kom och gjorde träffen till vad det va... Sjukt trevligt med trevligt folk att tjöta med. Till sist ett stort tack till alla RR medlemmar som hjälpte till
Barn under 5 och hundar är enligt mig jävligt puckat tycker jag att dom har med! Såg en hund som gned sig av plåga i gräset när däckröken kom! Även allt ljud de får stå ut med, usch för såna ägare!
Håller med dig där, några föräldrar tyckte inte jag skulle launcha för deras lilla bäbis sov. !!!
[quote=Somar][quote=940RDALLE [quote]Barn under 5 och hundar är enligt mig jävligt puckat tycker jag att dom har med! Såg en hund som gned sig av plåga i gräset när däckröken kom! Även allt ljud de får stå ut med, usch för såna ägare![/quote] Håller med dig där, några föräldrar tyckte inte jag skulle launcha för deras lilla bäbis sov. !!![/quote] Haha, då ska man väl stanna hemma? Tråkigt att det finns sådana människor vid sådana tillfällen. Måste man ta med barnen så finns faktiskt hörselkåpor att använda.
[quote=eea][quote=Somar][quote=940RDALLE [quote]Barn under 5 och hundar är enligt mig jävligt puckat tycker jag att dom har med! Såg en hund som gned sig av plåga i gräset när däckröken kom! Även allt ljud de får stå ut med, usch för såna ägare![/quote] Håller med dig där, några föräldrar tyckte inte jag skulle launcha för deras lilla bäbis sov. !!![/quote] Haha, då ska man väl stanna hemma? Tråkigt att det finns sådana människor vid sådana tillfällen. Måste man ta med barnen så finns faktiskt hörselkåpor att använda.[/quote] Eller eventuellt barnvakter/kompisar som kanske kan ställa upp att ha ungen eller hunden nån/några timmar! tyckte synd om hunden som var där, ägaren trodde han lekte när den göra ner huvet i gräset våran hund gör likadant när tjejen sprayar med hårspray!
Håller med dig där, några föräldrar tyckte inte jag skulle launcha för deras lilla bäbis sov. !!!
Haha, då ska man väl stanna hemma? Tråkigt att det finns sådana människor vid sådana tillfällen. Måste man ta med barnen så finns faktiskt hörselkåpor att använda.
Eller eventuellt barnvakter/kompisar som kanske kan ställa upp att ha ungen eller hunden nån/några timmar! tyckte synd om hunden som var där, ägaren trodde han lekte när den göra ner huvet i gräset våran hund gör likadant när tjejen sprayar med hårspray!