4606
Sök

Inför: Vingåkraträffen 2011 4 JUNI i Vingåker (Realcar och Garaget.org). Anmälningsformuläret är uppe nu!

388 Inlägg
3 juni 2011
goffemannen skrev:
Smuurf skrev:
goffemannen skrev:
Vi är i Södertälje och ska till Träffen imon. På vägen upp så pajjade ena däcket och vi är i nu akut behov av två hjul elller fyra, så vi slipper köra med reservhjul hela vägen ner till Växjö(36mil).  Bulmönster är 4x100 13,14 el 15" funkar.
Jag har redan sökt på Blocket men hittar inget.

Så är det nån som har och vill ta med sig till träffen så skulle de va guldvärt. 

Jag nås på 0761851297 eller 0766216586

skulle kunna undvara 2st 14" vita plåtfälgar men ena däcket är på gränsen till lagligt men det anddra är det inga problem med!

har även tillgång att kränga om om det skulle behövas! wink

ring om det är av intresse 070611859

Mvh thomas

hmm. Hade behövt två hjul med lagligt däck. Ska ändå köra 36mil.

ska kolla vad jag har! har en del ligger nere i verkstan sen har jag 2 hjul till med samma fälgar på utlåning nu men ska kolla vilka jag har ligger där nere för 2 är inga problem med o 2 var lite sämre.

I värsta fall så om du får tag i lösa däck så skulle det inte vara några problem att kränga om o garaget ligger påvägen utanför flen.

Mvh
Senast redigerat av Smuurf (3 juni 2011)

2 035 Inlägg
3 juni 2011
Berget_ skrev:
åker från jönköping, undrar om det e fler här i från? samt när folk åker?

// berget_

Tar väl 2.5h upp. jag åker så man är uppe där halv elva eller nåt. gärna 10:00

Biljudsveteran sen 1984!

807 Inlägg
3 juni 2011
Vettemannen skrev:
flurka skrev:
Vettemannen skrev:

Exakt! smile

/Benny

man kan tro det iaf, här i Karlstad är det "order uppifrån" att ta "snyggare" och "fränare" bilar och leta "fel" sen ge dom regbesiktning... tragiska poliser..

och det där med "order uppifrån" är polisens egna ord, som svar på frågan... Varför?

Va fan vinner dom på det? Är det bara nåt som att visa "Att det är vi som bestämmer" syndromet kanske. Varför ge sig på folk med entusiastbilar om det körs normalt?

/Benny

alla har ju internet i luren idag, skriva här i tråden var dom står...

I'd rather die like a man, than live like a coward

11 Inlägg
3 juni 2011
drazen_gti skrev:
Vettemannen skrev:
flurka skrev:

man kan tro det iaf, här i Karlstad är det "order uppifrån" att ta "snyggare" och "fränare" bilar och leta "fel" sen ge dom regbesiktning... tragiska poliser..

och det där med "order uppifrån" är polisens egna ord, som svar på frågan... Varför?

Va fan vinner dom på det? Är det bara nåt som att visa "Att det är vi som bestämmer" syndromet kanske. Varför ge sig på folk med entusiastbilar om det körs normalt?

/Benny

alla har ju internet i luren idag, skriva här i tråden var dom står...

+1

Administratör
11 960 Inlägg
3 juni 2011
Trådstartare
Anmälningen är nu stängd.

Alla bör ha fått besked vid det här laget. De flesta antagna bör också ha blivit terroriserade över SMS av mig under dagen idag ;-)

Vi ses imorrn!!!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Blixtjägare
66 Inlägg
3 juni 2011
Hann jag inte med sad

Men kommer ändå imorrn o får se om det finns plats till min lilla bil smile

71 Inlägg
3 juni 2011
chrizz skrev:

Alla bör ha fått besked vid det här laget. De flesta antagna bör också ha blivit terroriserade över SMS av mig under dagen idag ;-)

Vi ses imorrn!!!

Ja det har vi blivit big_smile hahah

SKANK Performence
272 Inlägg
3 juni 2011
Never0nline skrev:
chrizz skrev:

Vi ses imorrn!!!

Sms?? Det har jag inte fått något sad

SKANK Performence
Volvo 940R Clean Edition
http://www.garaget.org/?car=213519

205 Inlägg
3 juni 2011
Smuurf skrev:
goffemannen skrev:
Vi är i Södertälje och ska till Träffen imon. På vägen upp så pajjade ena däcket och vi är i nu akut behov av två hjul elller fyra, så vi slipper köra med reservhjul hela vägen ner till Växjö(36mil).  Bulmönster är 4x100 13,14 el 15" funkar.

Så är det nån som har och vill ta med sig till träffen så skulle de va guldvärt. 

skulle kunna undvara 2st 14" vita plåtfälgar men ena däcket är på gränsen till lagligt men det anddra är det inga problem med!

Mvh thomas

kolla gärna mönsterdjupet då det. är de bara lagligt så går det rulla på hem.

388 Inlägg
3 juni 2011
goffemannen skrev:
Smuurf skrev:
goffemannen skrev:

Mvh thomas

Kan kolla det om en stund är nästan vid garaget så hör av mig på ett av numrena när jag kollat. Ska jag ta med som till träffen imorn då lr?

205 Inlägg
3 juni 2011
Smuurf skrev:
goffemannen skrev:
Smuurf skrev:

Mvh thomas

Kan kolla det om en stund är nästan vid garaget så hör av mig på ett av numrena när jag kollat. Ska jag ta med som till träffen imorn då lr?

kanon. bara ring sen så bestämmer vi allt då....

-Team Moisty Racing-
842 Inlägg
Egen företagare & Flockare
314 Inlägg
3 juni 2011
ramb0 skrev:
Never0nline skrev:
chrizz skrev:

Vi ses imorrn!!!

Sms?? Det har jag inte fått något sad

jo det blev ett par mitt på dagen

Volvo 240 turbo 4 life

21 Inlägg
939 Inlägg
3 juni 2011
Någon som fått slut siffran på hur många det är som ställer ut sin bil?

https://www.instagram.com/swedetailer/
172 Inlägg
3 juni 2011
Snofi skrev:
Supran kokade, står på en parkering vid åbro

+1

Och jag åkt på punka, och ingen pyspunka, utan stor reva i däcket, vet inte om man ska höra av sig till någon? För hinner inte ordna fram något ikväll iallafall. höjden av otur?

Följ gärna mitt instagram konto
https://www.instagram.com/swedetailer

388 Inlägg
3 juni 2011
goffemannen skrev:
Smuurf skrev:
goffemannen skrev:

kanon. bara ring sen så bestämmer vi allt då....

Sorry det ena var inte mycket att hanga i granen tyvärr hmm

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
3 juni 2011
Jag missade den här träffen förra året då jag var i Östersund men året innan var jag där och kollade men vill minnas att det inte fanns jätte mycket parkeringar för oss besökare. Hur ser det ut i år?

1 531 Inlägg
3 juni 2011
vet inte om det står någonstans, har isf missat det. Men får man ta med sig en engångsgrill och grilla på området?

Med lem
475 Inlägg
3 juni 2011
Har rykt på en go sjukdom och ligger just nu i sängen halvt död... Kommer inte komma imorgon tyvärr!

Sök